Yarım saat sonra mübeccel abla ve ben namazlarımızı bitirdik. Mübeccel abla:
-Kızım benim karnım kazındı bir iki birşey yiyelim ondan sonra çayımızı demler balkonda oturup içeriz. dedi. Bende başımı salladım. Dolapta biber dolması ve çorba vardı. Çıkardım ve ısıttım. Bi on dk. sonra Mübeccel ablayı çağırdım. Yemeğimizi yedik. Sonra da dolaptaki borçlan tatlısını alıp balkona oturduk. Mübeccel abla başladı söze:
-Küçükken bana ayna cinleri musallat olmuştu biliyor musun?
-Imm hayır merak ettim anlatır mısın?
-Tabi,iyi dinle. Annem ben küçükken eve ilim sahibi arkadaşlarını çağırırdı. Birgün onların konuşmalarına şahit oldum.(Arkadaşlar hikaye gerçek bir hikaye bu yüzden isimleri degistiriyorum). Şükran teyze anneme cin isteyip istemediğini sordu. Annemde istiyorum dedi ama içindeki korkuyu anlayabiliyordum. Sonra şükran teyze çantasında ki birkaç parşömen kağıdı çıkardı ve "kızım bunları yatsıdan sonra aynanın karşısına geç ve oku işe yaramadı mı tekrar oku tekrar tekrar oku ama sakın sabah ezanından sonra okuma yoksa başına iş açarsın dedi. Bende çok heyecanlandım çünkü benim de bir farkım olsun istiyordum. Sabah okul için uyandım kahvaltı yaptım üstümü giydim ve saçlarımı taramak için aynanın karşısına geçtim. Aklıma dün duyduklarım geldi. Hemen denemeye koyuldum. İki mum yaktım çakmağın çısss sesini bile hatırlıyorum. Aynanın kenarlarına koydum. Sonra elime kağıtları aldım. Daha önce hiçbir ayette duyamadığım ve görmediğim şeyler yazıyordu. Ama arapça bildiğim için okumaya koyuldum.İlk de birşey olmadı üç kere denedim olmadı ben de pes ettim. Yatağın üstüne oturdum ve tarağı saçlarıma vurdum. Canım acıyordu. Çünkü saçlarım çok hassasdı. Ardından garip birşey oldu. Aynadaki yansımam gülüyordu. Sonra ağzını açtı. Benimde ağzım açıldı ve çenem kitlendi. Ardından aynadaki yansımamım ağzından hamam böcekleri çıktı ve bende o sırada kusmaya başladım.Arkadaşlar hikayeyi burada bitiriyorum devamı umarım yakında gelir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ODAMDA BİRİ VAR👽💀👻
ParanormalÇok yorgundum anahtarı çevirdim ve eve girdim. Salona hiç uğramadan odama girdim ve kendimi yatağa attım.