Dobra Ludzie jeszcze takie ogłoszenie. Otóż mam byłego kolegę który próbuje mi ukraść prawa autorskie Ikara i ogólnie całą postać i nie jest to dla niego trudne bo ma kanał na YouTube i tu wkraczacię wy, kanał nazywa się PlexsiStudio, jest prowadzony przez jeszcze dwie osoby wpisane w nazwę kanału ale nie chce mi się sprawdzać tej drugiej XD Proszę jeśli usłyszycie na którymś filmie bzdury że niby on wymyślił Ikara to w was mam jedyną nadzieję że ludzie w to nie uwierzą. Proszę jeśli mnie lubicie to mnie ratujcie, ja sama jestem w stanie mu zrobić dramę ale nie jestem w stanie walczyć z prawie osiemmdziesieńcioma widzami. Może przesadzam i se odpuści oraz takich bzdur nie będzie mówił ale lepiej dmuchać na zimno, dla jasności ja nie chcę byście robili mu bezpodstawnie dramę tylko bronili mnie i mojej OC gdy będzie taka potrzeba.
A przechodząc do głównego celu tej książki
Ten po prawej to Ikar jakby ktoś nadal nie rozróżniał ale myślę że już wiecie co i jak. Rysunek jest formą zdjęcia trzymanego w domu przez Aresa jakby co, dlatego Ikar jest przekreślony ( no ci dwaj to jednak nie za bardzo się lubią )
I odrazu z grubej rury dziękuję osobom które będą chętne mi pomóc
Dobra ja zmykam
Pa~