Beşinci Ship ise benim favorilerim arasında olan bir dönem real olduğu hakkında konuşulan ship: JiHo
Blackpink Jisoo× EXO Suho (Junmyeon)Suho'nun ideal tipi:
°Uzun ve koyu renkli saçı olan bir kız
°Bilgili, kültürlü ve kitap okumayı seven biri
°Onun için ten rengi önemli değil
°Ondan kısa olan biri
°Gözlere çok dikkat edermişŞahsen ben en çok uzun ve köyü renkli saç özelliğini benzettim. Ama bu özellikler Joohyun'a da uyuyor >-< Suho'yu aynı zamanda hem Jisoo hemde Irene ile shiplemek çok zor.
«Sıra moment'a geldiiiiii»
Bir aralar neredeyse bütün kpop sayfaları Jisoo ve Suho'nun sevgili olduğunu söylüyordu ve delilleri de vardı. Hatta bundan sonra herkes hâlâ Suho'nun Jisoo'ya ilgi duyduğunu söylüyor.
Moment'a gelecek olursak ikiside aynı günde Instagram sayfalarına bu gönderileri attılar. Ve ikiside Paris'de. Hatta iddianın çıktığı zamanlarda bazı sayfalar -ne kadar doğru bilemem- Bu fotoğraflarda birbirlerini çektiklerini savundu.
Yine iddianın çıktığı zamanlarda fanlar delil olarak üstteki fotoğrafı birde bu fotoyu koydular. İddiaya göre bu çiçekleri birbirlerine yaptılar ama benim bildiğim kadarıyla bu çiçekler fanların hediyesi :/
Yine aynı şekilde Paris'den bir foti daha.
Bu da yine delil amacıyla gösterilen fotoğraflardan birisi. Benim dediğim şeyi hatırlayanlar vardır belki. Neredeyse bütün kpop sayfaları orataya atılan bu iddiayı paylaşmıştı ki bende o zamandan beri JiHo shipliyorum.
Cr; jiho_kimlovers (instagram)
Aslında bu bölüm SooKook olacaktı ama dm'den çoğu kişi JiHo istedi. Ve bende oy çokluğuna göre yapıyorum.
Eveeeeeet benden bu kadar. Umarım hoşunuza gitmiştir. Dediğim zamanı hatırlayanlar varsa bilirler. 1 yada 1,5 sene oluyor sanırım. Ama emin değilim.
«Diğer bölüm hangi Jisoo shipi olsun?»
Sizi seviyorum babayyy ❤✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jisoo ve Ship Analizleri
Phi Hư CấuWattpad 'deki ilk Jisoo ve ship analizleri kitabıdır. Gir bir bak bence ;) ««Analiz yapmamı istediğiniz shipi yorumlara ya da DM'den bana söyleyebilirsiniz»» NOT: Tahminler bana ait değildir. Instagram ve çeşitli sayfalardan alınmıştır. ©EdaRJsoo |2...