Keď som išla ráno na procedúru do bazéna tak som tam zbadala Pista. On si ma už pohľadom vyzliekal. Keď som vošla do vyrivky tak on si prisadol bližšie ku mne a rovno išiel do mojej mušličky. Odhrnul si moje plavky a strčil mi do nej naraz dva prsty. Vzdychla som od bolesti. Jemu sa to asi páčilo a tak začal prirážať. Potom si uvedomil že tu na nemôže ošukat tak sme prešli na wc pre vozičkárov. Tam zamkol dvere, rozkazal mi aby som sa vyzliekla a roztiahla nohy čo najďalej od seba. Spravila som to. On sa tiež vyzliekol a priblížil sa ku mňe. Začal ma bozkávať naprkv na ústa, potom prešiel na krk a potom mi začal oblizovať bradavku. Medzitým mi vošiel do piče tromi prstami naraz. Ja som vykríkla od bolesti. Pista mi volnou rukou chytil ústa aby to nebolo počuť. Začal prirážať a ja som potichu vzdichala. Keď sa spravil vystriedal ruku za svojho úd. Najprv len krúžil okolo mojej pičky až na koniec do mňa vošiel a začal prirážať zrýchľoval tempo. Medzitým mi dvoma prstami vošiel do zadku. Skúšala som nekričať. Keď sa spravil aj z predu aj zo zadu vybral úd aj prsty a potom mi svoj penis dal do úst a ja som mu ho fajčila. Vzdychal lebo mu to bolo príjemné. Keď som dokončila. Prst som mu zasunula do konečníka a začala prirážať. Keď sme boli obaja hotový, išli sme do sprchy potom sa obliecť a išli sme na poschodie do našich izieb. Na tento deň nezabudnem už nikdy.