Dit hoofdstuk gaat over Jadzia. Het is een meisje van 13 jaar oud. Het meisje is iets dikker dan andere kinderen in de stad waar ze woont.
Het was nacht. De ouders van Jadzia waren weg naar een bingo-avond. Jadzia was helemaal alleen thuis. Haar ouders zouden pas om 1 uur 's nachts thuis komen. Ze zit op de bank, tv te kijken. Ze heeft er een lekkere worst bij en ze kijkt 'help mijn kind is te dik. (Dat hebben ze ook in Polen. Alleen dan de Poolse versie). De telefoon ging. Jadzia stond op en liep naar de telefoon. Ze nam op.
"Hallo? Met wie spreek ik?". Niemand reageerde. "Hallo?". Opeens hing de persoon op.
De ramen begonnen te klapperen. Jadzia was erg bang en besloot haar ouders te bellen. Die namen niet op. Ze was nog banger. Ze sprong van de bank af en ging snel in een kast zitten. Ze was zo bang dat ze huilde. Ze huilde geen tranen maar vet. Frituurvet. Ze wist niet wat er gebeurde. Het vet veranderde in bloed. Toen hoorde ze een vreemd geluid uit de tuin komen. Ze besloot te gaan kijken. Ze opende de kastdeur en sloop langzaam naar de tuindeur. Ze keek naar buiten maar zag niemand. Ze hoorde een vreemde lage stem.
"Jij dikzak. We komen je halen".
Ze pakte de telefoon weer en belde de politie. De politie nam ook niet op. Toen hoorde ze iets van de trap af komen. Het kon alleen geen persoon zijn want het was heel zacht. Ze hoopte dat er een knuffeltje van de trap afviel. Ze wou niet kijken en verstopte zich. Ze huilde alweer. Bloed. Toen kwam de stem dichterbij.
"Verstoppen heeft geen zin.".
De kastdeur ging open. Ze wist niet wat ze zag. Het was een soort van teletubbie. Maar dan meer met horror. Ze gilde keihard. Ze sprong uit de kast en gilde nog harder. Er viel een chocoladetaart van een plank boven haar. Die viel op haar hoofd. Ze zag niks meer. Ze wist nu dat dit het einde was. De horrortubbie greep haar en at haar op.
Toen haar ouders thuiskwamen zagen ze een plas bloed met botten liggen. Ze schroken zich kapot en belde de politie. De ouders hadden een camera in het huis geplaatst. Ze konden alles zien wat er gebeurde. Ze besloten het een zombietubbie te noemen. Dit was het begin van de zombietubbie.
Haar ouders konden Jadzia niet missen. Daarom pleegde haar moeder een week later zelfmoord. Haar vader was erg blij dat ze eindelijk van Jadzia en die vrouw af was en besloot een feest te geven. Toen haar vader dronken naar huis wou rijden reed hij de sloot in. Hij werd te laat gered en verdronk.
Dit was het verhaal van Jadzia en haar ervaring met de zombietubbies.
JE LEEST
Zombietubbie
HorrorDe Teletubbie's willen niet meer kinderen vermaken. Ze zijn het zat en gaan naar de grote stad om mensen te vermoorden. @Sander 2015