Jungkook leh Y/n chu party naah chuan an kal a,vawiin ni a thil thleng zawng zawng chu a tam ngei mai,Jk in a propose a,zan lam party naah lah lawm pui tu an bang chuanglo.Lia chu alo kal a,"Hey babe,ka lawmpui lutuk che ania,Jk nen a tawp ah chuan in inzui ve ta alawm,kan hlim lutuk ania,Jack pohin a lawmpui lutuk che u nia"Y/n chu a kuah a.Y/n chuan,"Lia,chu aia lawmawm I hre duh em" a tia,Lia chuan rang lutuk chuan,"Ka hre vek toh alawm,JK in min hrilh vek toh"a tih chuan mak a ti khawp a...Lia chuan,"Mak ti vak suh,kan buaipui vek alawm,a hmun chei vel te kha,keimahni vek anih kha"w tih chuan Y/n chuan"Chu vang anih chu a mawi em em,ka bae tak hi chu"a tia,a biangah chuan a kiss a{thian in kiss aw}😂😂...
Party chu a zo a,Y/n poh a condo lam pan chuan an kal a,Jungkook chuan,"Y/n kan flight kha naktuk zan lamah ania,lo inpeih rawh aw,kalo lam ang che"a ti a,Y/n chuan"Umm,ka schedule vel poh ka siam rem vek tawh,lungngai duh suh,in pack chiah ka hmabak toh"a tih chuan Jungkook chuan,"Y/n I rilru thlak suh aw"ati thut a,Y/n chuan a hrethiam nghal a,"Lungngai suh kookoo,ka thuthluknaah hian ka Chiang ka kalsan lo vang che"tihpah chuan a kut chu a vuan a,Jungkook chu a nui suk a.
"Y/n ka tihpalh lutuk,bul tan tha leh ang,khami ni Khan i kiangah kal ka duh a,mahse Jennie khan min chelh tlat a,chance vawi khat chiah min pe leh rawh,Y/n,Y/n"Y/n chu a harh zawk a,Sana a en nghal a,zinglam dar 4 alo ni tawh a,mut ai chuan tiin a tho a,coffee a siam a,balcony ah chuan a thu a.Jungkook chu a call a....
On phone
Y/n:Koo,i mutui lai ka ti buai che em
JK:Aih ti buai lo e,ka thohna a rei tawh,ka mu theilo a,ka nervous lutuk ani maithei..hehe
Y/n:Kookoo,Korea ah hian inhualna party chu neih I duh tak tak ami??
JK:Umm,ka sawi tawh ang kha ni mai,ka nu leh pa te poh in min telpui thei dawn a,buaina a awm ami???
Y/n:Awm lo e,ka hre duh mai mai....
Thil eng eng emaw an sawi a,khawvar thleng chu an inbia a,a tawpah chuan duhtawk zai an rel a,call chu an ti top a...
Y/n leh Jungkook poh thlawhnaah chuan an thu diam tawh a,Korea a let tur chuan an inring tawh khawp mai,Jungkook chuan Y/n chu a vuan a,"Hlauthawng suh,a tha vek mai ang"tihpah chuan a kut chu a chulsak a.Y/n chu a hun liam tawh,natna te,hrehawmna a tawrhna hmun ah chuan a kir leh dawn bok si,a rilru chu a hah ve det a.Mahse a kiangah Jungkook a awm tawh bawk a,tlemin athla a muang deuh hlek a.Chutia thil dang a ngaihtuah lai chuan an chuan pui pakhat hi alo kal a,"Miss Y/n leh Sir JK a te in ni tiro,nimin piah lama in inkar thu in sawina kha kalo en a,ka lawmpui lutuk che u nia,in relationship in puan chian hma pawh khan,in pahnih hian ka ship lutuk che u a,a tawpah chuan ka thil duh ber a thleng a,ka lawm takzet,ka lawmpui lutuk che u nia,khawngaih in in autograph min sign sak thei ang em,ka kawr ah hian"a tia ,JK leh Y/n chu an fans pakhat inpuanna avang chuan an nui a,mak an ti pah bawk a,Autograph an pek zawh chuan an fans chu a kal bo a.Y/n chuan,"F-fans ho tak hi chu,ship te hi an tia,ka nuih aza zawk,an ngaihruatna mai mai ni sia"a tia,a nui a.Jk chuan,"Dawt sawi loh Chuan,keipohin kan ship video hi ka en thin a,keimah phei hi chu a hriat theih viau aniang,"a tia, alai lek lek a.
Korea chu an thleng a,Korea ah chuan chhun a nia,JK leh Y/n poh hahdamna hun an nei nual bawk a,hotel an thlen rual rualin an mu nghal a,a tuka an ni ropui lutuk lo thleng tur chu an nghak mek a.....
Ummle,thil hriat chhuah ka nei a,ka hman zawk avang in chhunah kalo up mai,zan lamah Tae lampang ka lo up ve thung ang,JK leh Y/n interaction deuh vek nia,Tae ff nih ang in zanah kalo up don now,lab u
YOU ARE READING
Is that all fake love????Taehyung and Y/n FF #COMPLETED
FanfictionA hmangaih em em mai,kum Eng e maw chen hun alo hman pui tawh,chu pa ngei chuan alo bum a,mahse a hre silo.Thudiklo chu thup reng theih anilo thudik alo lang chhuak leh thin.Chu thu a laka a zep a hriat chhuah hun chuan enge thleng ang??A kalsan ang...