Irene son defa portmanto'nun aynasında kendini kontrol etti. Cidden iyi görünüyordu. Çantasından cüzdanı çıkarıp yeterince parası var mı diye kontrol ettikten sonra annesine haber verip apartmanın önüne indi.
Apartmanın önünde Wendy onu bekliyordu. Aslında orda buluşmak için sözleşmişlerdi ama Wendy erkenden gidip Irene'ın kapısının önünde beklemişti.
İrene şaşkınlığını saklamadan gülümsedi genç kıza. İkisi de her zamanki yerlerinde noodle yemeye gitti.
Neredeyse yüz metre kala ırene durdurdu Wendy'i.
"Bu sefer biz marketten alalım noddle'ı. Sahilde sıcak çay satan yerden suyumuzu da alırız. Güzel olmaz mı?"
Bu fikir Wendy'nin de aklına yatmıştı. Kafasını sallayıp İrene'ı onayladıktan sonra hemen çaprazlarında ki marketten iki paket körili noodle alıp kasaya gittiler. Irene cüzdanında çıkarıp kasiyere parayı verdikten sonra Wendy elindeki noodle'larla dışarı çıktı ve sahile doğru yürüdüler İrene ile.
Bardakta ki noodle'larına sıcak su doldurttukdan sonra sahilin oradaki taşa oturdular.
Noodle'ları yemeğe başladıktan sonra birbirlerine ufak kaçamak bakışlar attıktan sonra İrene yemeğini bitirdikten sonra çöpünü poşete koyduktan sonra Wendy'e bakmaya başlamıştı.Wendy bunu fark ettikten sonra elinde kaşık ile İrene'a döndü.
İkisi de birbirlerine bakarken Wendy aniden gelen deli cesareti ile Irene'ın dudağına ufak bir öpücük kondurdu.
"Hissedemedim."
Irene şaşkın bir şekilde sordu.
"Neyi?"
"Haerim seni öptüğüm zaman bana aşık olup olmadığını anlayacağımı söylemişti. Ama ben anlamadım."
İrene istemsizce kahkaha atmaya başlamıştı. Wendy ise İrene'a diktik bakıyordu. Gülüşüne ara verdikten sonra Wendy'e biraz yaklaştı ve biraz daha. Dudaklarına ufak bir öpücükten az daha fazlasını vermişti ona bu sefer.
Irene, Wendy'nin dudaklarından ayrıldıktan sonra Wendy kapanan gözlerini açıp İrene'a baktı.
Irene hafif bir gülümseme ile Wendy'e bakarken sordu."Anladın mı şimdi?"
Wendy şaşkın bir şekilde kafasını salladı. Irene ile ellerini birleştirdik den sonra sahildeki
sonsuzluğu aşkları ile izlediler.Finale
🍀✨Biraz cringe bir kitap oldu. Çok özür dilerim o yüzden. Umarım beğenirsiniz ve okuduğunuza memnun kalırsınız. Sizi seviyorum 💖💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
curry noodle ✴️ wenrene ✓
Fanfiction"Fizik dersinin en sevmediğim yanı ne biliyor musun İrene?" "Ney?" "Sana körili noodle ısmarlayacak olmam." #4 in wenrene 2020 | haerim