O mükemmel uykumu bölen çalarsatte söverek ergen tavrımı takındım ve yorganımı üstümden attım. Ayağa kalktım ve banyoya doğru gidicekken götümün üstüne düştüm. "Ağğğ götüümm" diye kıvranırken göz bandımın hala gözümde olduğunu farkettim.
Odamın kapısı açıldığında içeri gireni görmek için göz bandımı çıkardım ve kızım harbi salaksın diyen iç sesimi susturdum. Bartu içeri girince bana "Allahım böyle bi ikiz hakedicek ne yaptım?" diye söylendi ve ardından "Ölmediğine göre hazırlan ve aşşağı inip zıkkımlan, annem çağırıyo." dedi ve kapıyı kapatıp çıktı.Tabi bende "Bende seni seviyorum ikizciim." diye bağırmayı ihmal etmedim.
Yerde sürünerek banyoya girip günlük rutinlerimi hallettim ve okul formamı giyip kahvaltı yapmaya indim.
Tabi bu Bartu'nun kolumdan tutup " Hadi çıkıyoruz" diyerek kaldırmasıyla son buldu. Oyuncağı elinden alınan çocuklar gibi mızmızlanarak evden çıkartıldım. Çantamı almadığımı farkedip Bartu dediğim anda kucağıma çantamı fırlattı ve binadan çıktı. Bende onu takmayıp eve girdim, demek isterdim ama
Tıpış tıpış peşinden gittim.
Okula mükemmel karizmamla girdim taaki bi duvara çarpana kadar. Kafamı kaldırıp baltığımda bunun duvar değil bizim Kaya olduğunu farkettim.
Gerçi onunda bi duvardan farksız olduğu söylenemezdi.Tabi dışarıya karşı.
"Yavaş be ufaklık." diyen Kaya'ya göz devirip sınıfa gittim. Ayla ve Lina beni görür görmez "Kızım okula gelen meteoru gördünmü la daş daş analar neler doğuruyor" diye tek bir ağızdan kulağımı taciz ettikten sonra çantamı sıraya fırlattım ve kendimizi koridorda bulduk. Ay tabiki meteoru ay yeni gelen oğlanı aramıyoduk. Kesin öyledir. Salak salak ama haklı konuşan iç sesime dil çıkarırken kantine gelmiştik bile.
VE
Aman yarabbiiğ daş mübarek
"Seni yaradana gurban" diyip telefonumu çıkardım ve hemen okulun dedikoducu kızı Aysel'in yanına gittik.
Aysel alışmış olacakki "Berk BEKTAŞ, 11-D" dedi ve uzaklaştı.
Hemen mükemmek stalk yeteneğimizi kullanıp hesabını bulduk ve priw hesabımızdan istek attık. Kızlarla aynı anda ıslık çalarken karşımızda bizimkileri görünce akıllı kız halimize büründük tabi bu Lina'nın telefona bakarak "kaşmeer" demesiyle son buldu ve ayla ve ben hemen Lina'nın telefonuna baktık.
Bize ait olan itiraf sayfasına mesaj vardı ve yeni çpçuğun daş oluşu ve sevgilisinin olup olmadığı içerikliydi. "Kaşar oğlum bu kız" diyip bizimkilere döndüm ve Bartu'nun ağzını topla bakışlarına maruz kaldım. Sarp'ın "Kim bu şanslı kızımız" diye dalga geçmesiyle Sarp'a döndüm. Göz devirdim ve Ayça dedim. Cenk atladı ve "Aa şu Eren'in ex sevgilisi değil mi?" diye dalga geçti ve bende dil çıkarıp yanlız o Emre dedim ve güldük. Ha bu arada Emre benim exim.
****
Öğle arasında kantine indik ve kızlarla hamburher ve ıcetea alıp erkeklerin yanına gittik. "Hayvan gibi açım" dedim ve yemeğe gömüldüm. "Sen hep açsın ufaklık" denmesiyle hamburgerimi bırakmadan göz devirdim ve "Peki" dedim. Tam yemeğe tekrar gömülmüşken "Sitem?" diye konuşan Cenk'e döndüm. Ağzımdakini yutma gereği duymadan "Yok bor sotomom" dedim ve içeceğimi yudumladım. "Hayatta her şeyy kısmettt soldu gençliğimm ömrümü aşkla ziyaaaağğn ettimm" diye anıran kızlara döndüm ve "Bunlar benim arkadaşlarım olamaz" demedim tabiki "Tam bana laik arkadaşlar yarabbi şükür" dedim ve yemeğimle aşk yaşamaya devam ettim.
Yaklaşık 10 dakika sonra bahçeye çıktık ve arka tarafa gittik. Üstüme atlayıp "Ağğ arkada yani meteor var" diyen Lina'yı yanağından öptüm ve "Gördüğüme sevindim." dedim. Sonra kızlar "Duygularıma esir oluyorum" diye bvaşlayınca eşlik ettim. "SENİ GÖRÜÜĞĞNCEE İNSAN BİN KERE Mİ YANIYOR BİR KERE SEVİNCEEĞ RUH BEDENDEN AYRILIYOOĞR ÇEKİMİNE GİDİĞNCE BİR KERE DAHA YANDIM AMA CANIM GÖRDÜĞÜMEE SEVİNDİĞMM" diye anırıyoduk ki bizim erkeklerin kulaklarını kapattığını gördüm ve sustum. aslında sesim iyiydi ama şuan anırıyoduk.
Yanımıza 9'lardan Burçin geldi ve kulağıma birşeyler söyleyip gitti.
"Yeni çoçuk senle sevgili olmak istiyor."
****
"Kızım bu fırsat kaçmaz." "Ya oğlan çok daşş. Daha ne istiyon?" "Abii şu kadar şansım olsun yeter. Allah'tan belanımı istiyon?"....
"AY YETER SİKTİRİN LAN!" diye cırlayarak kafamı sıradan kaldırdım. Yaklaşık 25 kız beni daş çoçukla sevgili olmam için zorluyodu. Hemde yarım saattir. "SİKTİNiZ LAN BEYNİMİ" dedim ve ışık hızıyla ve tüm coolluğumla dışarı çıktım. Havalı yürüyüşüm bir bedene çarpınca son buldu.kafamı kaldırdım ve bedenin sahibini gördüm. Berkay. Daş maş ama onun yüzünden kafam sikildi abi. Bizim meteora öldürücü bakışlar yolladım ve dışarı çıktım.
Bizimkiler gelince kimsenin konuşmasına müsade etmeden "Bu boktan konu hakkında tek kelime dahi ederseniz hiçbirinizle muhattap olmam. Kafam sikildi kafam." dedim ve telefonumu çıkardım.
niraoguz_ kafam mı sikildi ne?
bu gönderi yoruma kapatıldı