Ahoj, jsem Amerika, mám skvěle přátelé, ale brzy budu i bez přítele. Ještě chvíli budu muset chodit s Ruskem, ale věřím, že to brzy skončí. Ani jednoho z nás to totiž nebaví.
Dřív jsme spolu byli šťastni, ale teď... Častokrát přemýšlím o tom, že bych si měl sehnat za Rusko nějakou náhradu, nechci totiž zůstat sám. Zkoušel jsem spoustu různých způsobu, ale zatím mi žádný nevyšel. Spousta zemí mi říká, že se s Ruskem k sobě hodíme, i když o to pochybuji. Zkusil jsem i zvláštní věc. Tím, že spolu ještě chodíme, tak spolu i bydlíme .Vypadá to, že terčem jeho zájmu je jedna z menších zemí, to Čečeško nebo Češko? Prostě Polsko s trojúhelníkem! Č č, Češko je taky můj kamarád, není tak dlouho mým kamarádem jako někteří, ale pořád kamarád .Častokrát mi velmi připomíná Filipíny. Mají vlastně stejnou vlajku, akorát že Filipíny tam mají sluníčko a jinak roztříděné barvy. Jinak to je stejné a pletu si je, vlastně to nemají moc rádi. Spíš jsem se víc setkaval s Filipínami. S Českem jenom někdy. Navíc teď už ho nevidím skoro vůbec, protože Rusko si ho bere někam pryč. Na profilu Ruska se objevují pořád nové fotky s Českem. Slovensko je z toho taky na jehlách. Je až neuvěřitelné , co všechno zemi a zemi de může spojit se mnou a se Slovenskem. My to máme tak, že oba dva nenávidíme Rusko, a nejspíš i ze stejného důvodu, protože v poslední době jsem taky začal mít o Česko takový menší zájem.S: Ameriko, koukni! Už je to tady zas!
A: Už zas?
S: Jo
A: Ukaž mi to.A: To snad není možné!
ČTEŠ
🇺🇸 x 🇨🇿
ActionAmerika se vyrvala z osidel lásky, ale hned do nich znovu padá . Zkoušíme to poprvé. •~•