(12+,Sorry.Všem milovníkům Polska)
P:Česko jsi v pořádku?
C:Jsem v poho. Polsko nic to není.
P:Jo ale....
C:Jsem rád že si o mě děláte starosti ale jsem v pořádku. ANO!
P:Fajn, půjdeš alespoň ke mě?XXX
U Polska jsme se dívali na Japonské firmy a animace, dělali jsme kraviny a večer jsme v ložnici hráli s konzoly Xbox a další hry. Dohrávali jsme hru a Polsko vyhrával. „Co to je?"řekl jsem.
„Nemačkej to!"vykřikl Polsko. Zmáčkl jsem to a v tu chvíli se má postava ve hře teleportovala do cíle.„Umíš to vůbec hrát Polsko?"začalo jsem mu cuchat vlasy. Chytl mojí ruku a řekl:„Nech toho nebo budeš litovat!"
„To bych chtěl vidět" řekl jsem škárlivě a vymanil svou ruku z jeho sevření. Jakmile jsem to dořekl začali jsme se strašně prát. Kutáleli jsme se po celé posteli. Až jsme se na konec zastaví uprostřed.
Ležel jsem na zádech a Polsko nade mnou, začal jsem se červenat, chytl mě za ruce a já se vlastně nemohu nijak bránit.„P-polsko!Co to děláš?!" výkřik jsem když se jeho hlava přibližovala k té mojí. „Sakra pusť mě ty blázne!!!"
Začal jsem zběsile kopat, a jakkoliv jsem se snažit osvobodit. Chtěla jsem volat o pomoc ale něco mi nedovolila vydat ani hlásku. Polsko mě začal líbat!!! Vykulil jsem oči, a než jsem to všechno stačil pobrat začal se mi dobývat do úst. Zpočátku jsem se bránit,ale po chvíli se tam dostal jsem sám. Jeho ruka sjela k mému opasku.*Teď nebo nikdy*řekli jsem si v hlavě. Stiskl jsem zuby k sobě.„Au, sakra!!!" vykřikl Polsko a zakryl si rukou pusu,od úst mu odkapává pramínek krve od prokousnutého jazyku, tu chvíli jsem ho kopl do podbřišku, ale rychle se vzpamatoval Chytil mě. Kousl jsem ho do ruky za úpěl bolesti a okamžitě mě pustil. Vyrazil jsem ze dveří a pak ven.Do houstnoucí tmy.
ČTEŠ
🇺🇸 x 🇨🇿
AcciónAmerika se vyrvala z osidel lásky, ale hned do nich znovu padá . Zkoušíme to poprvé. •~•