Jen jeden rok...

1 0 0
                                    

Ze začátku bych chtěla začít něčím obecnějším. Všimla sis kolik se toho ve tvém životě změní za jeden měsíc? A co teprve za rok?!

Začneme dnem kdy máš narozeniny. Pro někoho ten jeden den znamená obrovskou změnu, pro někoho jen další den v životě. Většina z nás si projde tím stejným koloběhem každý rok ( rodina, kterou nemáš moc blízko, celý den volá (miluju je jasný! Nestěžuju si), rodinná oslava, dort, svíčky, dárky, kamarádi přejí, dobrou noc). Dnes už můžeš říkat jiný věk než včera!

Honey nevim kolik ti je když tohle čteš, ale přála bych si to pro ulehčení zprůměrovat na 15. Takže už ti je 15! Musíš si udělat občanku. A někomu to umožňuje i intimnější spojení s někým dalším. U mě to neznamenalo vůbec nic. Ale sex probereme v jiný kapitole..
Prožíváš život jako každý druhý puberťák. Škola, pak je sem tam nějaký volno, nějaké prázdniny a zase škola. Říkáš si, že život je furt stejný a v tu chvíli ti osud do cesty postaví novou osobu. Dost často to je nějaký kluk. Sem tam prohodíte nějaký slovo, co? A nezačíná se ti náhodou líbit? Jejda. Ale to je jedno, vždyť on přece nemůže mít zájem o někoho jako jsem já. Děvče, ty by ses divila. Každá jsme jiná a pokud má něco v tý podle tebe SEXY hlavě, tak vám to vyjde. No kdo by tě nechtěl?!
Co se to děje?! Né jen, že myslíš pořád jenom na něj, ale právě ses i pohádala se svojí nejlepší kamarádkou. Pitomá Alice z vyšší třídy, která jí zase nakecala nějakou blbost. Musíš s ní promluvit! Žádná trapka Alice mezi váma přece nebude!
Týden je pryč a ty nevíš co dřív. V tý škole před těma letníma prázdninama je to bída. Učitelé dohánějí co nestihli, kámoška je sice už s tebou zase nepohádaná, ale z toho crushe se vyvinul pěknej vůl. Děvkař hloupej.  No co, však se mu to vymstí. Ale právě tě napadlo, že je čas na nějakou menší proměnu. Od zítra se sebou začnu něco dělat. Dalších x týdnů je pryč a ty se furt válíš v posteli a koukáš na Netflix. To je okey. Děláme to všichni a kdo tvrdí že ne, ten to dělá 2x víc. Každopádně prázdniny jsou skoro u konce a na scéně se objevuje další kluk. Třeba to tentokrát vyjde! A pokud ne, tak jeho smůla. Všímáš si, že čím dál víc koukáš na ostatní holky. Na to jak jsou všechny hezčí, hubenější, vyšší a prostě celkově dokonalejší než ty. Už to chápu. Já být klukem, tak taky radši jdu do nich než do mě.. TOHLE OD TEBE UŽ NECHCI NIKDY SLYŠET! Kočko, ty jseš sama o sobě nejkrásnější a nejdokonalejší bytost. Kašli na ostatní, buď sama sebou. Borec na konec a přece nechceš žádnýho blbečka. Tak vidíš. A usměj se. Úsměv ti sluší...krása.
Prázdniny pomalu končí. S tim klukem to nevypadá nic moc, ale tak uvidí se, že? Zase máš pocit, že se začátek školního roku kazí? Klasika. Však ono se vše samo srovná. Krom toho tak zjišťuješ, že ta Naďa od vás ze zadní lavice je docela fajn. Možná bys mohla zkusit překecat nejku a zajít s Naďou někam.

Tak a zítra máš narozky. To ten rok zase utekl co? A podívej se zpátky. Kolik se toho změnilo. Už ani nevíš, že ses skoro před půl rokem hádala s nejlepší kámoškou kvůli nějaký krávě ze školy. Tolik jsi toho stihla.. a to to byl jen jeden rok.
Život jede dál a jedinej tvůj úkol je ho žít. Tak ho žij na plno a hlavně s úsměvem!

„Minulost je pouze vzpomínka, vzpomínka, která ti v určitý čas udělá radost a v jiný moment rozpláče..."
- Filip Špinka

Tvoje Lolla🤍

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 09, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Tvůj průvodce pubertouKde žijí příběhy. Začni objevovat