Yağan yağmuru umursamadan topuklu giymişti, pişman değildi. Üzerindeki uzun siyah kabanın ceplerine soktuğu ellerini çıkardı.Yeraltına giden uzun merdivenden hızlıca inmeye başladı. O bir kadındı, topuklu ile merdiven inmek onu korkutmamalıydı. Onu hiçbir şey korkutmamalıydı.
Bugün, istediğini alacağını hissetti. İlk defa bu kadar derinden hissediyordu. Başaracaktı.
Sonunda merdivenlerin sonuna gelip salona girdiğinde alışkın olduğu ağır alkol ve kan kokusunun karışımı olan garip koku, içini doldurdu.
Sağ tarafında bir bar varken önünde sırayla üç bilardo masası yerleştirilmişti.
İlk bilardo masasındaki yüzünün her tarafında dövme olan adamın vuruşuna odaklandığından kırışan hatlarına dolan ter damlalarına kadar dikkatle süzüyordu ortamı. Bu onun en büyük takıntısıydı.
Adamın dibinde ona yarı yarıya sırtını dönmüş soluk sarımsı kürke sahip siyah küt saçlı kadından tiksinmişti. Sırf erkekler tarafından fark edilmek için vücudunu kullanmak hoş değildi.
Kürkünün bir tarafını omzundan düşürerek beyaz Calvin Klein marka büstiyerinin bir kısmını ortaya çıkarmıştı. Seksi olduğunu mu sanıyordu?
Masanın etrafındaki diğer adamları kısa süre süzüp diğer masaya doğru yöneldi.
Adamın pasparlak mavi saçları, baştan beri dikkati alıyordu, onun masasının önüne gelmesi bunu iyice arttırmıştı.
Oda pek sade sayılmazdı.
Saçlarını küt kestirip sarıya boyamıştı, fakat uzun zaman geçtiğinden şu an kahverengi ve uzundu. Fakat bugün, sırf buraya ait görünebilmek için yeşil, mavi ve morun rasgele buklelere dağıtıldığı bir peruk takıyordu.
Yeeun gülümsedi. İlk istediğini almıştı.
- Katılır mısınız bayan?
Mavi saçlının yanındaki pastel mor saçlı adam pişkince sordu. Kazanacağını düşünüyor olmalıydı.
- Kadınlara 'bayan' diyen biriyle mi? Bak,
Pek iyi görünmeyen bir gülümseme yer etti suratına. Sinirliydi.
- Belki bir kadın olabilirim, ama en büyük kabusun da olabilirim. Küçük bir böceği bile hafife almadığınız gibi, kadınları da hafife almamalısınız.
***
Umarım beğenmişsinizdir
bu benim ilk ClC kurgum. Yorumlarınız benim için önemli💕 sizi seviyorum görüşürüzzz
-Jane
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ɴɪɢʜᴛᴍᴀʀᴇ - ᴄʟᴄ
Fanfiction❝CLC❞ - Yanılıyorsun. Ben bir kadın olabilirim, yine de en büyük kabusun olabilirim... ✎ ...﹟Jane