Bevezető

21 1 0
                                    

Hogy miről is lesz szó?Az még titok!Akkor izgalmas egy történet szerintem,ha az olvasóban felmerülnek kérdések,s megélik a történetet.Azt hiszem jöhetnek a szereplők....na de ácsi-ácsi,ha bemutatom őket és leírom nem is lesz izgalmas,azt meg nem tehetem,hogy megund!Olvasd csak tovább,még csak jár a szám feleslegesen,na meg a kezem persze.De azért,ha nem is mondom el kik lesznek benne,legalább én had mutatkozzam be.Mivel mégis csak rólam fog szólni ez a kis story.Na de nem is húznám tovább a szálakat bemutatkozom,a nevem Polla,ne kérdezzétek miért,mert nem tudom,ja de mégis.Mivel nem szeretem a Paulinát ezért adtam magamnak egy becenevet,s így lettem Polla.Becsületes nevem Kovács Polla,igen-igen felmerül benned egy újabb kérdés ,miért pont Kovács?Hát,mert apukámnak ez a neve és amikor összeházasodtak anyuval,s születtem én, ez lett a vezetéknevem.Mivel nem a postástól vagyok,bár kitudja?Apukámra nem is hasonlítók...És ez nem joke.Hát mit is írhatnék magamról?Nézzük csak...Egy Bpesti lány vagyok,aki hála elköltözik innen,nem szeretem a tömeget ezért elmegyünk.Tudom,tudom tipikus a költözés,de nem direkt csináltam....apa és anya válnak,na igen,lehet mégis csak a postástól vagyok...

Anya és apa már 18 éves koruk óta együtt vannak,nagyon love story volt a történetük,de csak volt ,sajnos.Apa volt a menő gyerek a suliba aki kosarazott,anya volt a kis félénk csajszi aki művészkedett.Apa véletlenül a labdáját rossz helyre  dobta,s putty, anya csodás rajza csupa kávé lett.S hogyan lett kávés az már mindegy is,hiszen szerelem lett belőle és jöttem én.Apa egy kiváló kosaras lett,aztán edző,anya pedig egy híres művész.S mostanság derült ki,hogy apa megcsalta anyát az új pom-pom edzőnővel.Anya nagyon kiakadt,volt is miért.Szintén én is,tudtam,hogy ebből válás lesz,de azért reménykedtem,hogy helyrelehet hozni.Pont érettségi előtt kell nekik is csak a bajt hozniuk,pontosabban apának....

És csak most jön a legjobb,apa a szülinapom előtti napon közli,hogy Bianka az a pom csajszi,terhes...na ne.Azt hittem leütöm azt a csajt,hogy teherbe mer esni.Komolyan most mondjátok meg,nem egy drámai filmben vagyunk?.Mert nagyon olyan érzésem van.És körülöttem minden,de tényleg minden szétesik.

A 18.szülinapom elveszik a hülye gyerek miatt,aztán jön a költözés ami azt jelenti,hogy új suli is,új környék és minden más...Azt hiszem ez még semmi,érzem,hogy még jönni fog valami,de nem tudom mi....tudjátok van azaz érzés amikor érzitek,hogy még nincs vége,még csak most kezdődik....S tényleg még csak most kezdődik....

Egyszer mind felnövünkWhere stories live. Discover now