1. Bölüm : Durgun Sokaklar

20 2 0
                                    

Hayallerimiz vardı onunla belki de yalnızca hayallerim, Biz durgun sokakların romantik şarkısıydık eşi benzeri olmayan...

Yağmur'un altında birbirimize bakarken yağmur damlalarını teker teker seçebiliyorduk daha doğrusu onun seçtiğini sanıyordum yanılmışım. Durgun sokaklar sizden defalarca özür diliyorum affedin onu, beni, bizi...

Mevsim ilkbahar biraz yağmur biraz güneş ben ise hem yanıyorum hemde soğuktan titriyorum sensizliğin verdiği hüzünle.

1 Ay Önce

"Ali galata kulesine çıkalım mı?"

"Çıkalım hayatım"

Galata kulesine çıkan iki aşık ayrıysa bir araya gelir birlikteyse evlenirlermiş uzun zamandır bu anı kurmuştum sevdiğim kadınla evlenmek istiyordum Ela'ya evlilik teklifi edicektim bu benim için hayatımın fırsatıydı.

" Ela manzara gerçekten harika değil mi?"

" Evet Ali mükemmel bir manzara var"

Yüzüğü cebimden çıkarıp evlilik teklifi etmek için fırsat kolluyordum ama onun güzel gözlerinden alamıyordum gözlerimi hayat veriyordu bana güzel gözleri, bir gülüşü var şairlerin bile anlatamayacağı güzellikte.

" Galata kulesine çıkan iki aşık bir rivayete göre evlenirlermiş biliyor muydun"

" Ali düşündüğüm şeyi sakın yapma"

"Neyi?"

"Evlilik teklifi edeceğini öğrendim o yüzden buraya gelmek istedim zaten"

"Ama sürprizdi olmadı şimdi he kimden öğrendin sen kalbimin dünyası?"

"Samet söyledi kim söyleyebilir başka" dedi gülümseyerek.

" Eşek herif ağzında bakla ıslanmıyor ki" dedim hayal kırıklığıyla.

" Ali kızma çocuğa ben zorla öğrendim"

"Neden?" dedim merakla

"Ali gerçekten tanıdığım en iyi insansın kalbin temiz ve bana o temiz kalbinde yer açtığın için teşekkür ederim lakin ben artık seni sevmiyorum ayrılmak istiyorum...

Ne kadar darbe alırsam alayım her zaman ayağa kalktım ama bu darbelerin en büyüğü idi. Seni sevmiyorum ayrılmak istiyorum dediğinde kalbim ve hayallerim paramparça oldu kapanmayacak bir yara olarak...

"Ne yaptım peki sana neden ayrılmak istiyorsun?" Dedim hüzünle

"Ali ben Fatih'e aşık oldum gerçekten çok üzgünüm seni yüz üstü bıraktığım için sen çok iyi birisin nolur üzme kendini"

Evlilik teklifi için aldığım yüzüğü cebimden çıkartıp galata kulesinden aşağıya attım ve ona dönerek.

" Ela siktir git burdan" dedim nefretle.

"Ali bizden uzak dur delice birşey yapma" dedi endişeyle

" Ela sen nasıl bir orospusun lisedeki en yakın arkadaşıma aşık olmak nedir ya" dedim öfkeyle

"Ali kalbime engel olamadım çok üzgünüm senden tek ricam eğer hala beni seviyorsan bizden uzak durman" dedi masumiyetle.

"Ela artık siktirip gider misin"

"Peki hoşçakal"

Hayatım dediğim kadın hayatımdan gitmişti bense sadece arkasından bakmıştım. Galata kulesine çıkan aşıklar evlenir rivayeti yalanmış benim ayrılma sebebim oldu o kule..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 09, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Gökyüzünde Bir TebessümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin