Nem kellett sokat várni, a testvérem túl helyes ahhoz, hogy szingli legyen. Egy aranyos kis fiúcskával jött haza, igazán szemrevaló srác meg kell hagyni. Élénk zöld szem melyben ártatlanság csillog, sötétbarna haj és igéző mosoly. Az ikertestvéremre Jamesre pillantottam, láthatta rajtam, hogy bejön a srác, mert csak kajlán elmosolyodott. Valamit súgott a fiú fülébe, mert annak az arca lángba borult. James elindult az emelet fel, magával húzva azt a kis ártatlan teremtést, hátranézett rám majd biccentett egyet. Nekem sem kellett kétszer mondani, úgy futottam utánuk. A szobához érve beléptem az ajtón, a tesóm már hevesen falta a kisebbiket. Melléjük dőltem, piszkos gondolatok foglalták el a fantáziám. A fiú füléhez hajoltam, majd halkan nyögés szerűen belesúgtam. - szűz vagy?- pár pillanatig habozott a válasszal. Testén libabőr jelent meg.- Igen.- nyelt hatalmasat. Végig simítottam az oldalán mire halk nyögést hallatott.- és szeretnéd ha elvennénk?- haraptam meg fülcimpáját. Tétovázás nélkül bólintott. James lassan lehámozta róla ruháit, miközben végig csókoltam lágy bőrét. A fiú anyaszült meztelenül feküdt előttünk, ami csak még jobban beindított. A levegő perzselt, mi is megszabadultunk a zavaró anyagoktól. James már majdnem behatolt a fiú gyönyörű testébe, mikor leállítottam.- Ne várj!- súgtam neki halkan.- még szűz.- a tesóm szeme elkerekedett. - Akkor viszont csináld te.- nézett a zavarodott fiúra.- nem akarok fájdalmat okozni neki.- óvatosan bólintottam, majd ismét a fiú füle mellé hajoltam, akinek még csak a nevét sem tudtam. - Hogy hívnak?- leheltem a fülére a kérdést.- Luke.- nyöszörögte halkan. Már teljesen fel volt izgulva, nemesebbik része a hasa alját csapkodta. - Rendben Luke, én Christopher vagyok, nem ez lesz életed legkellemesebb érzése, de ígérem vigyázok rád és örömöt fogok okozni neked.- búgtam lágyan a fülébe. James mindeközben vett elő síkosítót és óvszert. Lassan kezdtem dolgozni Luke péniszén, ami kezem hatására egyre forróbb és keményebb lett. Hatalmasakat nyögött, ami ha lehetséges még jobban beindított. Be síkosítóztam az ujjam, lassan szűk ánuszához érintettem síkos hideg ujjam, mire kirázta a hideg. Lassan toltam belé, reakciójára viszont nem számítottam, hangosan felnyögött, de nem fájdalmasan hanem élvezettel teli hangon. Így hát csatoltam még egy ujjam lassan mozgattam benne, míg nem éreztem, hogy teljesen ellazul és átadja magát az élvezetnek. Ujjaimat óvatosan húztam ki, mikor már úgy éreztem, hogy jöhet valami nagyobb. James rám mosolygott majd feltépte az óvszer csomagolását. Már épp görgette volna rám, mikor eszembe jutott valami és megállítottam kezét. - Szeretnéd te csinálni? - bámultam a lihegő fiúra. Válasz nélkül vette ki a testvérem kezéből a gumit. Remegő kezekkel nyúlt péniszem után majd óvatosan rágörgette az a gumit. Lágy érintésétől és James lassú csókjaitól a nyakamon, kitört egy halk nyögés a torkomon. Miután végzett, tagomat óvatosan helyeztem bejáratához. James ráfogott a fiúra és lassan kezdte mozgatni kezét, párhuzamban behatolásom sebességével. Luke megfeszült. - Shh, lazulj el, hidd el nekem jobb lesz.- álltam meg egy pillanatra oldalát simogatva. A tesóm gyorsabban kezdte mozgatni kezét a fiatal fiú tagján. Mikor ellazult mozgatni kezdtem csípőmet, ami egy hatalmas nyögést váltott ki belőle. James oldalamra simította egyik kezét, majd Luke mellkasára döntött, egy pillanatra megálltam mikor megéreztem magamban a tesóm hideg, nedves ujjait mozogni. Majd lassan belém hatolt. A gyönyör elvette az eszemet és mozgatni kezdtem a csípőmet. Fergeteges érzés volt egyszerre magamban érezni a testvéremet és Lukeban mozogni. Nyögésünk hangja árasztotta el az egész házat örültem, hogy a szüleink pont nincsenek itthon, mert kellemetlen helyzetekbe kerültünk volna. Luke teljes teste megremegett és ondóját hasára engedte egy hatalmas nyögés mellett. Nekünk sem kellett több Egyszerre sültünk el. Nemsokkal később egymás mellett fekve, pihegve merültünk álomba. "A testvéremmel való kapcsolatom bizar, ezzel mindig is tisztában voltam, mi sosem voltunk azaz átlagos testvérpár. Bár ikrek vagyunk, de egymás szöges ellentétei. Egy valami viszont közös volt bennünk. Az élvezet iránti vágy, amit ezzel a fiúval újra és újra el akartunk érni. "
Mivel sokatokat érdekel az eredeti történet, ezért ⬆️
Sziasztok! Erőt vettem magamon és, ha már @BrettFoster19451587 ( akinek itt is köszönöm szépen!❤️) elküldte nekem, azon részeket amik eltűntek ( tehát az egész storyt) akkor úgy döntöttem, hogy átírva ugyan, de újra publikálom. Remélem így is elnyeri a tetszéseteket. A következő részek átírt változatai, ugyan nem tudom mikor, de talán a közel jövőben újra publikálva lesznek.
Csók xoxo💋
YOU ARE READING
I think he's gay 18+
Random" A testvéremmel való kapcsolatom bizar, ezzel mindig is tisztában voltam, mi sosem voltunk azaz átlagos testvérpár. Bár ikrek vagyunk, de egymás szöges ellentétei. Egy valami viszont közös volt bennünk. Az élvezet iránti vágy, amit ezzel a fiúval ú...