Değerli okuyuculara...
Ben yalaka falan değilim. Şimdi bunu okuyup da kin gütmeyin. Ama bu beni tanıma kitabı değil. Sadece bendeki yerinizi bilin diye.
Evet, profesyonel değilim. Sıradan bir Wattpad yazarı statüsündeyim. Mükemmel yazmıyorum. Ama olay bu değil.
Ben, şu Harry Potter İlginç Bilgiler vs. vs. modası çıkıncaya kadar ve ben de buna uyana kadar kitaplarımla Harry Potter kısmını işgal etmiş biriydim. Bunu gördüğümde hep gözlerim doldu. Hah şimdi rahatsız mıyım? "Harry Potter Türkçe En Çok Okunan Hayran Kurgu" olarak anlatılan kitaba sahip olduğum için mi? Sizin kadar harika okuyuculara sahip olabildiğim için mi? ASLA.
Seri hataları olan, eksiklilkleri olan bir seri. Şunu da kenara köşeye, reklamlar kısmına not edeyim, bu seri bitince gecemi gündüzüme katıp James Potter ve ..... serisi yazacağım. (Üçüncü nesil) Gerçekçi ve olabildiğince hatasız. Voldemort yok.
Başka hikayeler olmayacak mı? Sıkı durun! Bir Romance geliyor! Learn To Love Again olacak adı. Hayran kurgu değil. Ve yabancı isme sahip ilk kitabım olarak tarihin köşesine geçsin.
Neyse. Konudan saptık. Konu sizdiniz.
Siz bana gelen bildirimlerde "sizden bahsetti" kısmına tıkladığınızda "@harelry yorum yapmış ay çok mutlu oldum." dediğinizde, yeni bölüm yayınlama ve yazma isteğimi görmelisiniz. Çoğu yazarın sevmediği "hikayemi okur musun?" sorusu, eğer adını gördüğüm bir okuyucudan geliyorsa, o samimiyetsiz olarak görülen cümlenin bendeki sempatisini hissetmelisiniz.
Wattpad'de kendimi buldum, sanılanın aksine sanal değil. Facebook ya da Twitter değil. İyi ya da kötü: bir yazar en en en en derinlerinden bir parça katmazsa, hiçbir şey elde edemez. Eğer o parçayı gerçekten katarsanız hikaye iyi ya da kötü, sevilir, beğenilir, ilgi görür. Twitter iyi, hoş güzel. Ama geyik muhabbet. İnsana yaşamında saniyelik değil, her an gülümsetecek bir şeyler lazım.
Wattpad gibi. Twitter'daki 100 takipçiyi buradaki 1 takipçiye değişmem. Ve ben burayı daima tercih ederim. Çünkü burası sanal değil. Her yazar her karaktere bir şeyler katar. Benim yansımam hikayede var. Tam anlamıyla yansımam. Ve tabii her kitapta ve karakterde benden bir parça var.
Benim çılgın, her gün şimşekler çakarak farklı bir kurgunun geliştiği hayal gücüme tanık oldunuz.
Beni @harelry olarak tanıdınız.
Sizden sonra hayallerime inandım, kelimelerin gücüne ve ilham denilen o şeye inandım.
Daha ne yazılır bilmiyorum ama dediğim gibi bu beni tanıma yazısı değil.
Özellikle isim vermedim, kullanıcı adını yazamam falan haksızlık olmasın diye. Ama buradan birilerine mesajım var.
Yazın gece üçe kadar benimle konuşan ama hal hatır sormayan @minapelit 'e saygilar, sevgiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sizlerden Önce Ben
Spiritual"Harry Potter hakkında ilginç bilgiler modası çıkana kadar -ve ben de buna uyana kadar- hep ilk sıralardaydım. Wattpad'e Harry Potter yazınca neredeyse ilk sayfayı işgal ediyordum. .. İşte böyle uzun bir paragraf yazarken, dedim ki ; buraya sığmayac...