Kiss My Tears Away
(Kyutipaytinapay)
PROPERTY OF Miss K (MissKyutipay)
Book cover: Miss EijeiMeyou. Thankyou poooo! mwa :*
COPYRIGHT ALL RIGHTS RESERVED 2012
DO NOT REDISTRIBUTE WITHOUT THE AUTHOR'S CONSENT
PLAGIRISM IS A CRIME BABY. :)
Maps:
Cha Callisto
Eros Guevarra
Corine Dela Fuente
Donald Evangelista
Belle Yngird
Lei Mington
Cindy Estefan
Prologue
"Okay ka lang ba?" Okay nga lang ba ako? Kailan ba ako naging okay? Hindi ako naging okay simula ng makilala ko siya.
He’s the main reason why everytime I would sleep I cry.
The reason behind my fake smiles.
My fake laughs.
Ang my fake famous line na “Okay lang ako.” But deep inside it hurts. So much it hurts that I feel my heart is going to break into pieces.
For me, he’s my first love because.. I love him even if he had a childish and bad attitude, I love him even if he’s not chinito.
But he always make me cry….
When I’m with him he makes me laugh, he makes me scream, he makes me mad. And definitely he makes me fall hard.
But is he the one would kiss my tears away?
Chapter UNO
So let's start my story..
Arasso! Hwaitinggg~
Madami nadin akong naging boyfriend. Pero karamihan hindi rin tumatagal dahil hindi naman din ako nagseseryoso. Kung baga short time lang. Minsan nga may naging boyfriend ako na parang loading station lang eh! Pinaloadan daw ba ako ng 1 buwan wala pang isag buwan break na agad kami eh =))
Masama ba ko? Well, sa tingin ko hindi naman. Ang bait ko kayang bata!! Angel in disguise ngae. Inggit lang kayo eh! :P Just when I met this stupid guy. Eros Guevarra.
Oh! It’s hot. Ang init init sa quadrangle. Nakakatamad pa manuod ng game ng mga varsity. Ba’t pa kasi kami required manuod nito eh! Kabanas lang >____>
BINABASA MO ANG
Kiss My Tears Away
Teen FictionEros Guevarra, I laughed. The one who tamed my sleeping heart. But what if were not meant to be? Would I fight for it? Or would I'd be contented as his friend. What would I choose?(TAGALOG TO)