"detention~"Haechan, kulaklıkları kulağında Melanie Martinez şarkılarından herhangi birini çalarken neredeyse haftanın her günü son zilin çalışının ardından kendini bulduğu sınıfa adımını attı. Kapıdan içeri girdiğinde tanıdık yüzler karşıladı onu. Gömleği ve kravatı birbirine karışmış olan Taehyung, ağzında koca sakızını şişiren Changkyun, her gün masum Jeongin'i de kendisiyle birlikte buraya sürükleyen ve yetmezmiş gibi çocuğu asla rahat bırakmayan Hyunjin ve suratsız kimyacı. Gerçi kendisi de burada bulunan en harika kişi değildi. Üzerinde okul forması bile yoktu ve yine simli bir makyajla okula gelmişti. Müdür ona "okula gelinin kızkardeşi gibi gelmene ne gerek var?" dediğinden beri inadına simli makyajlar yapıp okulun yolunu tutuyordu. Sıraların birine oturmak üzereyken alışık olmadığı bir yüz takıldı gözüne. Üç yıllık lise hayatının tamamında okul bittikten sonra cezaya kalmıştı ve bu sıralara gelip vakit öldüren herkesi tanırdı. Bu siyah saçlı, zayıf çocuğu ilk defa burada görüyordu.Hatta bu okulda ilk defa görüyordu. Bu yıl gelen birinci sınıflardan mı acaba? diye kısaca bir düşündü. Ceza almaya geldiği sınıfta kitap okuyordu. Şaka gibi diye geçirdi içinden. Gerçi ona neydi? Bir an önce eve gitmek ve bilgisayarının başına geçmek istiyordu. Jeongin ve Hyunjin'in çıkardığı seslerden rahatsız olduğu oldukça açık olan suratsız kimyacının da aynı şeyi istemediğini kimse söyleyemezdi.
-----------------------------------------------------------ay imdat diye bağırasım var