#3 Entry

0 0 0
                                    

𝐷𝑒𝑎𝑟 𝐷𝑖𝑎𝑟𝑦,                                       08-10-20

              Sᴏ ᴛᴏᴅᴀʏ, ɪs ᴍᴏɴᴅᴀʏ ᴀɴᴅ ɪ ɢᴏᴛ ᴇxᴄɪᴛᴇᴅ ʙᴇᴄᴀᴜsᴇ ɪ ɢᴇᴛ ᴛᴏ sᴇᴇ ʏᴏᴏɴɢs. Oᴋ ɪ ᴋɴᴏᴡ ɪ ʜᴀᴠᴇ ɴᴏ ʀɪɢʜᴛ ᴏɴ ᴄᴀʟʟɪɴɢ ʜɪᴍ ᴛʜᴀᴛ. Bᴜᴛ ʏᴏᴜ ᴋɴᴏᴡ, ɪ ᴋɪɴᴅᴀ ʟɪᴋᴇ ᴍᴀᴋɪɴɢ ɴɪᴄᴋɴᴀᴍᴇs ғᴏʀ ᴛʜᴏsᴇ ɪ ᴄᴀʀᴇ ᴀʙᴏᴜᴛ sᴏᴏᴏᴏᴏ ᴍᴜᴄʜ.

Aɴʏᴡᴀʏs, ᴛᴏ sᴇᴇ ɪᴛs ᴍᴏɴᴅᴀʏ ɪʟʟ ɢᴇᴛ ᴛᴏ sᴇᴇ ᴍʏ ʟᴏᴠᴇ ᴏғ ᴍʏ ʟɪғᴇ. Mʏ sᴜɴsʜɪɴᴇ. Mʏ ʀᴇᴀsᴏɴ ɪ sᴜʀᴠɪᴠᴇ. Mʏ ʟᴏᴠᴇ. Mʏ ʙᴀʙʏ. Nᴀᴍᴇ ᴀɴʏ ʀᴏᴍᴀɴᴛɪᴄ ɴᴀᴍᴇ ᴛʜᴇʀᴇ ᴛʜᴀᴛs ʏᴏᴏɴɢɪ ᴛᴏ ᴍᴇ.

Oɴʟʏ ᴛʜᴀᴛ.

Iᴍ ɴᴏᴛ ʟɪᴋᴇ ᴛʜᴀᴛ ᴛᴏ ʜɪᴍ.

Sᴏ, ʏᴇᴀʜ ᴀs ɪ ᴡᴀs sᴀʏɪɴɢ ᴇᴀʀʟɪᴇʀ. Iᴛs ᴍᴏɴᴅᴀʏ ᴍᴇᴀɴɪɴɢ sᴄʜᴏᴏʟᴅᴀʏ ᴍᴇᴀɴɪɴɢ ᴍᴇᴇᴛɪɴɢ ʏᴏᴏɴɢɪ ᴀᴛ sᴄʜᴏᴏʟ ᴅᴀʏ. As ɪ ᴡᴀʟᴋ ɪɴ ᴛᴏ ᴛʜᴇ sᴄʜᴏᴏʟs ᴅᴏᴏʀ. Wᴀɪᴛ, ᴀᴄᴛᴜᴀʟʟʏ ɴᴏ. Iᴍ sᴋɪᴘᴘɪɴɢ. Cᴀᴜsᴇ ɪᴍ ᴛʜɪs ᴇxᴄɪᴛᴇᴅ ʟɪᴛᴛʟᴇ ʙᴇᴀɴ. Exᴄɪᴛᴇᴅ ᴛᴏ sᴇᴇ ʏᴏᴏɴɢɪ.

Aɴᴅ ᴏғ ᴄᴏᴜʀsᴇ. I sᴀᴡ ʜɪᴍ. Oɴʟʏ ᴛʜᴀᴛ ʜᴇ ɪsɴᴛ ᴀʟᴏɴᴇ. Hᴇs ᴡɪᴛʜ sᴏᴍᴇᴏɴᴇ. Nᴏᴛ ᴏɴʟʏ ᴛʜᴀᴛ ᴛʜᴇʏʀᴇ ᴛᴏɢᴇᴛʜᴇʀ ʙᴜᴛ ᴛʜᴇʏʀᴇ... ɢᴜᴇss ᴡʜᴀᴛ? ʏᴇs ᴛʜᴀᴛs ʀɪɢʜᴛ ᴋɪssɪɴɢ. Yᴇᴘ ʏᴏᴜ ʀᴇᴀᴅ ᴛʜᴀᴛ ʀɪɢʜᴛ. Tʜᴇʏ.ᴀʀᴇ.ᴋɪssɪɴɢ.

I ᴡᴀs ᴍᴀᴅ. I ᴡᴀs ғᴜʀɪᴏᴜs. Oɴʟʏ ᴛᴏ ʀᴇᴀʟɪᴢᴇ ᴛʜᴀᴛ. I ᴀᴄᴛᴜᴀʟʟʏ ɴᴏ ʀɪɢʜᴛ ᴛᴏ. I ʜᴀᴠᴇ ɴᴏ ʀɪɢʜᴛ ᴛᴏ ʙᴇ ᴍᴀᴅ. I ʜᴀᴠᴇ ɴᴏ ʀɪɢʜᴛ ᴛᴏ ʙᴇ ғᴜʀɪᴏᴜs. Nᴏ ʀɪɢʜᴛ ᴛᴏ ʙᴇ ғʀᴇᴀᴋɪɴɢ ᴊᴇʟᴏᴜs. Bᴇᴄᴀᴜsᴇ, ᴄᴏᴍᴇ ᴏɴ. Wᴇ ᴀʟʟ ᴋɴᴏᴡ ɪᴍ ᴊᴜsᴛ ᴀ ɴᴏʙᴏᴅʏ. Aɴᴅ ʏᴏᴏɴɢɪ ɪs ʜᴏᴛ, ʜᴀɴᴅsᴏᴍᴇ, ɪɴᴄʀᴇᴅɪʙʟᴇ, ᴀᴡsᴏᴍᴇ, ᴋɪɴᴅ, sᴡᴇᴇᴛ. Nᴀᴍᴇ ɪᴛ ᴀɴᴅ ʜᴇs ᴛʜᴀᴛ! I ᴀᴄᴛᴜᴀʟʟʏ ᴄᴀɴᴛ ʙʟᴀᴍᴇ ᴛʜᴇᴍ ғᴏʀ ᴋɪssɪɴɢ sᴜᴄʜ ᴀ ʜᴏᴛᴛɪᴇ ʟɪᴋᴇ ᴛʜᴀᴛ. Bᴜᴛ ɴᴏᴛ ᴍʏ ʏᴏᴏɴɢɪ.

Oᴋ ɪ ᴋɴᴏᴡ ɪᴛs ᴋɪɴᴅᴀ ᴘᴏssᴇsɪᴠᴇ ʙᴜᴛ, ᴄᴏᴍᴇ ᴏɴ ɢᴜʏs. I ᴋɴᴏᴡ ᴛʜᴀᴛs ʜᴏᴡ ʏᴏᴜ ᴀʀᴇ ᴡʜᴇɴ ʏᴏᴜ ʜᴀᴠᴇ ᴀ ᴄʀᴜsʜ.

As ɪ ᴡᴀs sᴀʏɪɴɢ. Jᴜsᴛ ᴛʜᴇ ᴛʜᴏᴜɢʜᴛ ᴏғ ʏᴏᴏɴɢɪ ɴᴏᴛ ʙᴇɪɴɢ ᴍɪɴᴇ, ɪs ᴋɪɴᴅᴀ ᴛᴏᴏ ᴍᴜᴄʜ ғᴏʀ ᴀ ᴘᴜʀᴇ ʜᴇᴀʀᴛ ʟɪᴋᴇ ᴍᴇ ʏᴀʜ ᴋɴᴏᴡ? I ᴊᴜsᴛ ʜᴏᴘᴇ ʏᴏᴏɴɢɪ ᴡᴏᴜʟᴅ ɴᴏᴛɪᴄᴇ ᴍᴇ. Nᴏᴛ ᴊᴜsᴛ ᴀs ᴀ ɴᴏʙᴏᴅʏ. Bᴜᴛ sᴏᴍᴇᴏɴᴇ ʜᴇ ᴄᴀɴ ʀᴇʟʏ ᴛᴏ. Sᴏᴍᴇᴏɴᴇ ʜᴇ ᴄᴏᴜʟᴅ ᴛᴏ ᴛᴀʟᴋ ᴛᴏ. Cᴀᴜsᴇ ᴛʜᴀᴛ ɪs sᴏᴍᴇᴛʜɪɴɢ ɪᴠᴇ ʙᴇᴇɴ ᴄʀᴀᴠɪɴɢ ᴛᴏ ʜᴀᴠᴇ, ʙᴜᴛ ʜᴀs ɴᴏᴛ ʏᴇᴛ ᴛᴏ ᴄᴏᴍᴇ.

Aɴʏᴡᴜ. Sᴛᴏᴘ ᴛʜɪs ᴅʀᴀᴍᴀ. I ᴀᴄᴛᴜᴀʟʟʏ ᴀɢʀᴇᴇᴅ ᴛᴏ ᴍʏ ᴍᴏᴍ ᴏɴ, ʟɪᴠɪɴɢ ᴏɴ ᴏɴᴇ ᴏғ ᴛʜᴇ ᴅᴏʀᴍs ɪɴ sᴄʜᴏᴏʟ. Iᴍ ɴᴇʀᴠᴏᴜs ʏᴇᴛ ᴇxᴄɪᴛᴇᴅ. I ʜᴏᴘᴇ ɪ ɢᴏᴛ ᴛᴏ ʙᴇ ʀᴏᴏᴍᴀᴛᴇs ᴡɪᴛʜ ʏᴏᴏɴɢɪ. Oʀ ᴀᴛʟᴇᴀsᴛ sᴏᴍᴇᴏɴᴇ ɴɪᴄᴇ ʜᴇʜᴇʜᴇʜᴇ...

ᴛʜᴀᴛs ᴀʟʟ!~

𝑳𝒐𝒗𝒆,
𝓳𝓲𝓶𝓲𝓷𝓲𝓮

           

Dear DiaryWhere stories live. Discover now