Глава 1🖤

16 2 5
                                    


- Ян привіт, я зараз тобі таке розкажу, но домовляємося, що ти не будеш відмовлятися,- скала Розі з впевненістю.
- Розі, якщо ти знов щось дурне замислила, то я на це не підписуюся,- сказала я, бо знаючи Розі, що вона завжди  щось наробить, а я потім мені це все розхльобувати.
- Тобі сподобається я на це надіюся.
- І що це?
- Я вже вийшла, скоро буду коло тебе, от тоді все розкажу.'- сказала Розі і кинула слухавку.
- От круто що вона вже знов задумала- сказала я в голос.
- Доброго ранку, донечку.
- Привіт тату.
- Як настрій?
- Добре.
- Чого така сумна, щось сталося?
- Ні, все в порядку.
- Тоді добре, тебе підкинути до школи?
- Ні, я ще йду, Макса треба  вигуляти і Кейт прийде, я з нею піду, можеш їхати.
- Тоді я поїхав, будь чемною.

- Макс, хлопчику до мене.
Вертаючись із погулянки  назад до дому, я занурилася в подумки. Раптово мене перебила жінка похилого віку.
- Януся,сонечко, привіт.
-  Міс Софя, доброго дня.
- Як ти, щось давно я тебе не бачила.
- Та я, щось не маю часу, навчання дуже багато забирає часу.
- Ага, ясно. Макс вже такий великий. Скільки то йому вже?
- Скоро буде рік.
- А як там Гусман?
- Емм, не знаю я вже давно його не бачила. 
- Ви що не помирилися, ви така хороша пара була.
- Міс Софя, ми були, і то вже в минулому, а я в минуле не хочу повертатися, тому вибачайте но мені пора до школи.
- Вибач Януся, я не хотіла тебе засмутити.
- Все добре, до побачення.

💭Міс Софя чудова жінка, но деколи вона хоче влізти в саму душу і мене це дратує.
Я швиденько побігла до дому, тому,  що вже була 09.40 тому в мене ще двадцять хвилин, що б зібратися і дійти до школи, а ще Розі вже давно біля мене мала бути.

- Яна, що за справи, де ти ходиш?- говорила розлючена Розі.
- Вибач я з Максом гуляла ще з Міс Софі заговорилася.- говорила я і відкривала двері.
- Ладно давай збирайся в тебе п'ять хвилин.
- Ага,  що грандіозні новини мала мені розказати? питала я напихаючи рот сендвічом.
- Блін точно, кароче наша школа їде в табір.
- Ого і куди?- 
- В гори, там в нашого директора якась знайома от.
- Чекай, як то вони йдуть в табір у  навчальний час?
- По-перше, не всі такі, як ти, які вчаться 24/7. По-друге, туди  йдить заради навчальної практики .- сказала Розі зі зупинкою
- А по-третє що?
- А по-третє, ти тоже йдеш.
- Що?
- Тебе вже включно в списки, в тебе тиждень, тобто 4 дні  для того, щоб зібратися.
- Розі, я тебе зараз вб'ю.
- Но а, от  скільки можна вчитися, треба хоч б  трішки по розважатися і головне відпочити.
- Яке розважатися на носі екзамени і взагалі ти в мене мала запитати, може в мене інші плани.
- Кейт екзамени через дев'ять місяців точніше десять  і я знаю твої плани, сидіти і зубрити математику, а так хоч  порозважаємося, а і ще ми не просто розважатися, а  будемо пробувати себе у ролі вожатих.
- Супер і що мені робити?
- Їхати.
-  По-перше, я ще не знаю мені потрібно  ще подумаю, а по-друге ти знаєш мене мама не відпустить.
- По- перше нема, що думати, по-друге, ти так поїдеш оскільки ти вже є у списках, а по-третє, твоя мама не ізверг.

You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: Jan 20, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

....Where stories live. Discover now