Mark Pov:
-Hey saluut! Ma numesc Mark, am 19 ani si sunt din Los Angeles. Acum un an am descoperit ca ma atrag băieții mai mult de cât fetele, iar atunci mi-am dat seama ca sunt gay...
Mama nu mi-a spus nimic, chiar din contra, ma încurajat sa imi exprim opiniile și sa nu imi pese de hateri, in schimb tata mi-a spus ca sunt un afemeiat si nu este deloc mândru de mine... Dar nici nu imi pasă, toată viata a fost rece cu mine si un nesimțit, de asta nu am avut asteptari de la el.
Anyway
M-am decis sa imi sun singurul prieten care este alături de mine, Luis.
Convorbire telefonică:-Neața Luis! Ce mai faci? Ai chef de o pizza?
-Neața Bro! Da desigur! La ce ora?
-Pai uite, acum e 15:20, ce zici la 16:00 sa ne întâlnim la Pizza Hot?
-Super! S-a făcut! Bye
-Bye bro!Convorbire telefonică încheiată
Bun, acum mai am 40 de minute sa ma pregătesc. Așa că, ma duc sa imi fac un duș, ma spăl pe dinți si ma îmbrăcat într-un hanorac rozaliu pal si niște pantaloni Casual negri.
Ma uit la ceas, văd ca e 15:40, așa că imi chem un Taxi până la pizzerie.
Când ajung acolo, îl văd pe Luis cum dă sa ma sune, dar ma vede si vine către mine
-Saluuut Mark! Ce mai faci? Nu am mai auzit de tine o vreme, s-a întâmplat ceva sau?
-Nu Luis, nu iti fă griji! Am fost doar prost dispus si nu am vrut sa ies afară, dar acum sunt mai bine, tu?
-Păi uite, si eu bine, acum hai sa ne cautam o masa!Si asa am si facut, am găsit o masă drăguță si curată. Ne uitam de chelnerițe/chelneri pentru a ne lua comanda. Si atunci observ ca Luis pune ochii pe o blondă.. asta sigur nu e ceva bine...
Lusi Pov:
In timp ce ne uitam de ospatari, observ o blonda care imi face cu ochiul, si vine catre noi.
C (chelneriță) - Salut băieți! Ce ați vrea sa comandați?
M - Eu aș vrea...(comanda)
...
Eu nu stiam ce sa zic, doar ma uitam la Blonda care m-a fermecat...Eu - Am.. dacă nu te superi, cum te cheamă ?
C - Vansea. spune blonda chicotind
E - Frumos nume... P-Pe mine m-ma cheama L-Luis...
V - Ce drăguț! Ce ai vrea sa chomanzi?
E - As vrea... (comanda)Mark Pov:
Mda.. La cât de bine il cunos eu pe Luis, adica de 11 ani, as zice ca s-a îndrăgostit. Ceea ce nu e bine, pentru că, el este puțin gelos, nu mult, dar este si copilaros, ceea ce il face puțin dificil, dar daca îl intelegi, este un băiat super simpatic.
Vanesa Pov:
Doamne, ce ușor e sa prostesti niște copilași de 19 ani, cel mai sigur, sunt virgini amândoi... rase Vanesa in sinea ei... sunt numai buni de vândut pe piața neagră, sa vedem ce spune si Camero. Sper ca de data asta sa nu mai faca figuri ca data trecută.
Convorbire telefonică:
-Ce faci baby?
-Ce mai vrei Vanesa? Ai găsit ceea ce ti-am spus?!
-Da da, gata ho, nu mai țipa!
-1. Nu imi spui tu ce sa fac, da?!
2. Unde dracu esti?!!
-Sunt la pizzerie, unde aș putea fi?
-Bine, dă-mi mesaj când termina de mâncat, asta ar putea fi ultima lor masă
-Bine, pa!
-... mhm, Fă ce ti-am zis, pa!Convorbire telefonică încheiată
Doamne!! Ce țâfnos! Atât se crizeaza!...
Pov... :
Grăbită si neatentă, Vanesa uita sa inchida bine ușa holului toaletei,ceea ce ii permite lejer lui Mark sa audă planul murdar al Venesei si cel de pe linia opusă a telefonului...Șocat fiind, Mark ajunge într-un suflet la Luis si ii spune sa plece, deoarece mama lui are nevoie de el, asta a fost singura scuză clauzibila pentru al face sa plece.
Văzând asta, Vanesa revoltată, îl deranjeaza din nou pe Cameron, spunându-i că a mai rămas doar băiatul mai serios, iar celelat plecaseră. Desigur ca asta nu ar avea cum sa decurga bine, Cameron s-a enrvat foarte tare, iar prin urmare, Vanesa avea sa fie "pedepsita" , dar nu de Cameron...
Mark Pov:
Nu pot permite ca unicul meu prieten sa pățească asa ceva, mai bine ma sacrific eu... si așa... o am doar pe mama si Luis...
Din bucătărie, o văd pe Vanesa venind fulgere si tunete către mine cu comanda, oar eu abtinandu-ma sa nu râd
E- S-a întâmplat ceva Domnișoara Vanesa?
V- N-Nu... C-Ce sa s-se intamp-ple?... spune Vanesa printre dinți, mai ca mai sa scoată flacari pe nas de nervi
E- Atunci cred ca e bine, multumesc
V-Pofta bună!... in mintea ei asta insemna: Să-ți stea in gât!Nici nu stiam ce sa fac, să o manc repede si sa plec, sau sa o manc încet... Dar nu am apucat sa ma gandesc prea mult, ca o văd le Vanesa cum merge grăbită cu telefonul...
Doamne!! Nu cred ce aud!!
Vor sa ma duc la Subsemnatu cu care vorbește si daca nu sunt "pe gustul lui" ajung pe mâna unor arabi!!
No!! Na de aci beleaua!! Îs gata!!! M-am dus pe pulă!!
(si da, stiu sa injur, dar doar când sunt nervos) Vaaai Doamne, de ce toate mi se întâmplă mie?! Cine stie ce pedofilu lu Pește ii ăla!?In fine, ma duc înapoi la masă, imi termin pizza, si o văd pe panarama asta ca e tot mai agitată si se uita pe geam ca nu câine dupa stăpân.
...
Deodată văd două matahale la costum negru, si in mijloc, un pachet de mușchi. Si acum de ce sa mint, chiar arată bine baiatu, e ce trebe, da nu acum!
Si ce zic... si ce se întâmplă... Numa deodată văd cum vin toți trei la mine, ma i-a de brațe, si ma aruncă într-o dubă, dupa ma leagă de ce mai e pe acolo.Sincer... nici nu stiu cum sa reactionez, așa că, tot ce pot face, e sa astept sa oprească si sa sper ca acest MachioMan are puțină milă si sa nu ma vândă arabilor...
Cameron Pov:
Nu e așa pe cum credeam, in sensul bun, adică, chiar pot spune ca e chipeș dar si un tip serios totodată...
Cel mai probabil, am sa il pastrez😏
Sper sa fie odihnit si ascultător,pentru ca va fi o noapte luuuuuuunga😏...
1087 cuvinte...
Neața omeni buni, sper sa va placa această carte, as vrea multe comentarii la paragrafe si asa in general, pentru a va afla parerea😏. No bun! Aa da, era sa uit, va apărea nou capitol si la Dragoste si Sex, așa ca fiți pe fază 😊, bun, byee 🎀💖✌🏼
CITEȘTI
Ah, my little Boy...
RomanceMark face parte din LGBTQ, tatăl său nefiind deacord, îl ignoră mereu, până într-o zi, care parea o zi normală de mers la pizza cu singurul prieten, Luis....