A nyár általában ugyanolyan mindig. Iskola után egyből megyünk a nyári nyaralónkhoz, amit minden nyáron kibérelünk. Egyetlen probléma szokott ezzel lenni... egy ikerház ez a nyaraló, és mindig vannak idegesítő szomszédok
Imádok itt lenni ráadásul van egy saját tava is amin lehet csónakázni. Viszont a gyönyörnek ára van... az idegesítő szomszédok az ordítva síró gyerekkel.
*-EL SE HISZEM!!- Ordítottam a kocsiba beszállva. -Végre vége a sulinak!- Jelentettem ki és becsuktam magam után a kocsi ajtaját.
- Ügyesen végig csináltad ezt az évet kicsim!
- mondta anya és megsimogatta a fejem, mintha egy kisbaba lennék..- Még elmegyünk a tesódért és irány a nyaraló!- Mondta boldogan
- Már nem is megyünk haza előtte??- Kérdeztem kétségbe esve ( nem volt kedvem menni... a szomszédok miatt)- Nem kicsim, de ezt már megbeszéltük.. csak sose figyelsz rám...- Mondta anya összeráncolt szemöldökkel. Ebben az egyben igaza volt. Nem szoktam figyelni.. legalábbis azokra a dolgokra, amelyekre nem szeretnék..🤭
Oda értünk az általános iskola elé, és ahogy ránéztem hirtelen eszembe jutottak a régi szép idők, amikor még én is oda jártam, és a legnagyobb gondom az volt, hogy kivel barátkozzak.. azt kívánom bárcsak megint ott lennék. Aztán megjelent a húgom.😑...
szeretem, félreértés ne essék, de rohadtul tud idegesíteni amikor utánoz. Beszállt a kocsiba egy kissé öntelt mosollyal a képén és még véletlenül sem köszönt... neeem, az első mondata dicsekedés volt.- Anya, képzeld kitűnő lettem.. na és te Sophie?
- Az jó nekem 5db 4-esem lett de a te korodban én is kitűnő voltam..- Mondtam, próbálva elfojtani a dühöt ami éppen kitörőben volt.
- Aha, persze... csak azért mondod mert nem akarod bevallani, hogy okosabb vagyok nálad!
- "PRÓBÁLD NEM MEGVERNI, PRÓBÁLD" csak ez járt a fejemben, de ha anya nem szólal meg nem tudtam volna visszatartani magamat..
- Lányok! Elég lesz. mind a ketten nagyon okosak vagytok. Nagyon büszke vagyok a két okos lányomra.- Anya értett ahhoz, hogy hogy kell megfékezni a vitát. Pedig legszívesebben ő is beszállt volna, mióta apával elváltak. Mióta elváltak minden megváltozott.. apával csak a hétvégéken találkozunk, és csak a nyári szünet felében vagyunk vele. De igazából mindegy. Anyáék már régóta csak veszekedtek... jobb volt ez így. Tényleg! Ez az első nyár apa nélkűl, ez fura!
De persze ezen sem mélázhattam sokáig, mert a "drága" hugim megint csak beleszólt...
- ANYAA!! Sophie már megint azt az ilyesztő arcot vágja, amikor gondolkozik. Nem akarok itt ülni mellette!!- Persze tudtam mire megy ki a játék, mióta az eszemet tudom mindig azon vitázunk, hogy ki ül elöl. Persze úgy lenne fair ha én ülnék elöl, tekintve, hogy 7 évvel öregebb vagyok.. de anya nem nézi a korkülönbséget és ezért amilyen cselt csak ki tudunk találni, kitaláljuk, s végül valaki elöl végzi. Szerencsére most anyának is leesett a tantusz, és mellettem állt ki.- Maymay, ( így becéztük a húgomat ) ha ennyire zavar akkor ne nézz oda! Vagy van egy jobb ötletem... gyere Sophie ülj előre!
Az út hátralevő részében elöl utaztam. Maymay persze egyből elaludt szóval neki mindegy is volt.
YOU ARE READING
Nyár és Jaden
RomanceAmikor a nyári nyaralóba mentünk, azt hittem minden olyan lesz mint az eddigi nyarak. Azonban tévedtem, ugyanis kiderült, hogy mások a szomszédok... később realizáltam, hogy hírességek lettek a szomszédjaink. Ez a nyár lett életem legjobb/ legromant...