Már csak 2 hét van az iskolából, viszont abból is egy hét szakmai gyakorlat.Nekem a suli rosszfiúja gyanús. Akar tőlem valami infórmációt az egyik barátnőmről gondolom. Általában iskola után a nagyobb baráti kör elszokott menni egy kávézóba.
Ott mostanában Patrik mellém szokott ülni. Úgy vettem észre nyitni probál felém. Ez az egyik barátnőmnek Krisztinek is fel tűnt már.
Pár napja Patrik ráírt Krisztire suli után, amikor ő már otthon volt, mi meg a csajokkal elmentünk csavarogni.
-Szia. Figyelj már. Szerinted lenne esélyem a Vargánál?
Hali. Hát figyelj nem tudom próbáld- meg. De csak hogy tudd te nem ezt a fajta lányt keresed
Majd még beszélgettek egy hetet. A srác nagyon akar velem beszélni személyesen, de ezt kétlem. Ha akart volna már rég hozzám szólt volna.Eljött az évzáró napja. Én a szokásos basic szettjeimbe (farmerszoknya és egy fehér trikó) indultam meg az iskolába. Persze a táskámba van az ünneplős dolgok is. Magassarkú ing ceruzaszoknya.
Van egy reggeli "kuckónk" ahol gyűlekezik a baráti kör. Amolyan dohányzó klub. Utolsó 10 percünk van suliba való megindulás előtt. Gyújtanék rá amikor Patrik mellém terem a semmiből.
-Öhm szia Viki.-mondja kisfiús zavarában
-Jóreggelt.-nézek rá értettlenül mintha semmit se tudnék
-Van egy felesleges Hell-em kéred?-veszi elő a zsebéből majd nyújtja felém
Mivel nem volt már időm bemenni a Sparba így elfogadtam.
Eljött a 7:55. Megindulunk a suliba. Hangos ricsaj közepette tudja az utca hogy megérkezik a Wesselenyis dohányos banda. Minket már csak így hívnak.
Suliba mindenki átöltözött a szép ünneplős ruhájába.
Mindenki beáltt a korúsba. Elénekeltük amit kellet. Felmentünk az osztályterembe kiosztották a bizonyitványt és engedtek is haza. Mivel több barátnőmmel nem fogok tudni a munka miatt találkozni így elmentünk egy nyár nyitó/iskola záró bulit tartani.
DU LIEST GERADE
Csak a Tiéd vagyok
RomantikEgx nehéz nap után ezt az üzenetet kaptam a suli rossz fiújától. "Szia. Arra gondoltam megprobalhatnank egyutt. Bizz bennem nem lesz szar"