2.mengintip

35.5K 147 5
                                    

  Hari-hari yang berlalu selepas itu berlalu seperti biasa, dimana aku dengan tugas harian ku dan isteri ku dengan tugas harian nya.  Aku dengan sengajanya mengelak daripada melakukan hubungan sex dengan isteri ku, bkn aku tidak selera tetapi sengaja aku lakukan untuk membuat kn isteri ku ghiarah. (Yelah, saja bg peluang isteri ku mkn lua. Kot kot aku dapat skodeng nnti..) dan kebelakangan ni isteri ku selalu balik lambat dan x pnah meminta ku untuk bersama.

  Selepas tiga minggu lebih aku mengambil keputusan untuk mengintip isteri ku selepas dia pulang dari kerja. Tepat pada pkul 9.30  aku sudah terpacak di kawasan tempat kerja isteri ku. Aku mengambil tempat yg agak tersembunyi dan jauh sedikit. Aku menunggu dengan sabar memandangkn isteri ku keluar pada pkul 10 mlm, seorang2 pekerja pulang  sehingga pintu di ttup dan ada yg menunggu kenderaan dtg ambil. Jam mnunjukkn pkul 10.45 namun kelibat isteri ku masih tiada wlaupun kereta nya masih ada. Jadi aku pun mengambil keputusan untuk menanya kpda seorang pekerja warga asing  yg masih menebeng di area situ.

Me:bai.. bai.. sy tnya u boleh..
Pekerja: ya bng.. buleh buleh.
Me: itu amoi nma fina sama kerja sama u mna..
Pekerja:oo.. etu kaka.. sudah balik la bang.. dia setengah hari.. dia punya husband ada ambil..
Me:: ohh.. ok.. ok.. thanks u ya bai..
Pekerja: abg knpa cari itu kaka...
Me: takda apalah bai.. dia sy punya kawan.. ada barang sy mahu kasi.. ok bai..

  Aku terus berlalu meninggalkan dia dan masuk ke kereta ku. Aku terus mnunggu kelibat isteri ku dan kelihatan pekerja pekerja yg lain pun sudah pulang. Jam mnunjukkn pkul 11.15 apabila sebuah kereta gen2 oren  meluncur laju dan trus berhenti di belakang kereta isteri ku. Aku terus memerhati kereta tersebut akan tetapi masih tidak kelihatan kelibat isteri ku di dalam kereta tersebut kecuali kelibat seorng lelaki.  Aku trus memerhati keliling smbil tgn ku mencapai telefon ku, akhir nya aku menganbil keputusan untuk menelefon isteri ku. Sambil mata ku memandang kerete tersebut dengan curiga. ( Kenapa dia berhenti di blkang kereta isteri ku sedang kn fia seorng). Sebaik telefon berdering, aku rasakan dunia bagaikn bergoncang, kepala ku terasa ringan dan terasa bagai ada arus elektrik apabila aku melihat kepala perempuan yg aku kenal naik dari celah stearing pemandu menoleh ke tempat dduk belakng meraba-raba sesuatu.

   Kelihatan isteri ku melihat pnggilan ku keketika sblom membiarkn nya mati sendiri sambil menikmati sup lidah pasangan nya. Aku terus membuat panggilan yg kedua. Kelihatan isteri ku merenung panggilan dan trus menjawab pnggilan ku.

Me: hello syg.. knpe x jwb td..
Fina: ye bang.. sry lah . Fina bz sikit td.. bnyak kje
Me:ohh.. fina belum balik ke.. ouh abg kt lua ni...umah kawan . Mungkin abg balik lewat sikit..
Fina:ok bang..  blom lagi bang.. fina kne ot kira stock.. ni x thu balik bila..bnyk kje.
Me:ouh.. mcm tu xpe lah... Ingat syg buat apa td .. mne thu.. tngh ot sedap2 ke.. hehehe.. stim abg pkir.
Fina: ish abg ni...  Xde lah . Kesitu plk pkir nya... Huhu abg memang suke klau fantasi nakal kn.. abg nk ke?  Kjp fina pnggil org suh isap ttek fina.. awk... Isap ini awk.. (kelihatan isteri ku menyelak bju dan bra nya sblom lelaki tersebut mengidap puting nya)
Me: ish syg ni... Nakal... Saja buat abg gersang eh... Jauh2 mcm ni ajak berfantasi.. hehehe
Fina:yla.. urmm.. abg kn suka... Uhh... Sedap abg dia isap..  hehehe xde lah.. fina menyakat abg je..
Me: huhuhu stim abg.. kjp syg.. abg g cari port.. btg abg keras ni..heheh(aku terus melurut seluar ku dan mengusap btg ku)
Fina: hehehe.. abg nk fina layan fantasia abg ke... Ok bang . Fina tnggu
Me:( beberapa mnit bru aku smbung pggilan) dah syg.. hello.. syg ..( senyap tiada suara isteri ku dan kelihatan kpla isteri ku hilang kembali beberapa mnit sblom muncul kembali)
Fina: hello bng... Sry abg.. ingat abg lama... Fina x tahan... Fina isap btg dia dlu bng..
Me: ohh syg.. xtahan abg .. sedap ke syg? Dia dngn btg  abg mna sedap?
Fina: sedap lah bng... mna fina boleh jwb antara dia ngn abg .Abg suke ke.. umm.. hmm.. dia tngh usap puki milik abg ni smbil isap ttek.
Me:yke syg.. mesti basah... Ala syg jwb je please... Layan je... Abg suka .. abg janji x mrh...lagi stim ada lah..
Fina: janji?
Me: ye syg . Abg janji.. abg x marah malah mkin syg..
Fina: urmm.. btg dia sedap lagi bng.. besar pnjng ada urat..kple dia kmbng bng.. urmm cipap fina basah dah bng...
Me:yke syg.. sedap isap eh... Apa lah dia nk buat ngn cipap basah syg tu
Fina: ye abg... Isap.. main lagi sedap... Dia nk jolok lah bang... Semai benih fia kt ladang abg... Hehe sbnar dari dia td dia duk bajak ladang abg ni...
Me:uhh . Pandai syg bg abg geram ye... Dari siang td ke syg..  mesti pnuh benih ladang abg .. dah puas lah syg..
Fina: haah bng . Pnuh.. klau abg ada ni fina suh jilat bersih...hehehe abg suke kn cipap bini abg ni basah2, ni gina bg extra basah + banjir.. mne boleh puas bng btg mcm ni.. klau boleh hari-hari nk.. mm.. mm.. (kelihatan kple isteri hilang kembali) cups! Geram fina.. asik keras.. sblom balik fina mesti nk dia tibai puki fina ni bng...
Me: hehehe.. boleh syg.. hari-hari nk pun boleh... Janji jgn lupa abga..
Fina: betul ni bng... Alah fina lupa kjp je... Dah cabut ingat abg balik.. heheh ylah.. dah kne godok dalam-dalam bng mna ada masa nk pkir abg.. hehehe
Me: ish syg..fantasi je syg.. hehehe truk btul... Sampai x boleh ingat abg bila kne..
Fina: ye abng.. tngh sedap baikfina fokus kt btg tu dari abg.. panas btul bng btg dia.. dia x sabar kot nk balun bini abg ni..
Me: arghhh .. abg kluar syg...(aku melepaskn 3 das pancutan dan membersihkn nya dengan tisu) fuhh.. puas abg..
Fina:abg kluar dah .. fina je x puas lgi.. k lah bang.. fina nk bg dia pajak ladang abg ni.. hehehe xlah nk smbung kje
Me: hehehe.. ok syg.. kje elok2..

Panggila di matikan dengan tiba-tiba dan kelihatan kepala isteri ku hilang seketika dan bngkit semula smbil merebahkn seat nya. Pasangan nya kluar dari kereta baru dpt kulihat  pasangan nya kelihatan lebih mudah dari ku. Pintu bahagian fina dibuka, tmpat dduk di ejas sebelum pasangan nya masuk. Jelas kelihatan kaki isteri ku naik keatas dan berada di dash board. Dengan jelas dpt ku lihat kaki isteri ku bergegar dan bergoyang2 laju. Ku lihat jam menunjuk kn pkul 12.00, aku hanya memerhati sahaja kaki isteri ku bergegar sejak dari mula dan dalam x sedar jam menunjuk kn pkul 12.12 mnit. Aku terus memerhati isteri ku sehingga lah kelihatan pasangan nya mendongak kple nya dengan berkerut2 dan kaku seketika sebelom beliau menukar posisi ke bahagian pemandu. Tahu lah aku yg dengan jaya nya ladang ku telah di semai.

  Tanpa berlengah, aku terus menghidupkn kereta ku dan berlalu pergi.

Bersambung...

finaWhere stories live. Discover now