Na wstępie: to 👏 nie 👏 ma 👏 sensu 👏
Czemu wy shipujecie państwo z pierdolonym zaborcą╰┈➤ Historycznie:
• rozbiory, kurwa. (-)
• powstanie listopadowe przeciw caratowi (-)
• powstanie styczniowe przeciw ruskim (-)
• zsyłki na Syberię (-)
• represje (-)
• branka (-)
Ja się nawet nie mam zamiaru rozpisywać, wiedza na temat życia pod władzą ruskich jest w podstawie programowej, a jeszcze w 7 klasie podsiawówki jest dokładniej omówione, więc osoby shipujące to i nie widzące w tym shipie niczego złego mają chyba maksymalnie 12 lat.
Ludzie, którzy zginęli z rąk ruskich w tamtych latach przewracają się w grobie widząc to.
╰┈➤ Fandomowo:
To jest żart jakiś. Ten ship to jebany syndrom Sztokholmski.
Hatfu╰┈➤ Opinia:
Powiedzmy sobie raz a dobrze: to 👏 nie 👏 ma 👏 sensu 👏, ani nigdy go nie miało, ani mieć nie będzie.
A, no tutaj miałam porównywać do moejgo kanonu, soo yeah, macie:
Zaspoileruję wam tutaj trochę do kilku książek (jeszcze nie opublikowanych), ale bez tego wątpię, że zrozumiecie.
So:
Imperium to u mnie kobieta (wow), która wielokrotnie próbowała zabić RONa, raz zresztą prawie jej się udało go zabić, ale zwiał.
IR była u mnie zwykłą szują, która w młodości w związku z jej biedotą (w headcanonach było o tym) udawała przyjaźń z Rzeczpospolitą, bo zdawała sobie sprawę, że ma on pochodzenie królewskie.
No i wtedy pierwszy raz próbowała go zabić, spiła go i próbowała odciąć mu głowę, ale, że jej się nie udało, to postrzępiła mu skrzydła, potem zaniosła je na ruski dwór i w taki oto sposób została carową.Jak już jego państwo upadło to próbowała go zabić, ale Polak zwiał do Francji.
No i jak wiemy tam się poznał z I Cesarstwem Francuskim, z którą byli pod Moskwą w 1812 roku, gdzie mieli zabić Imperium.
No jak wiemy im się to nie udało, a oboje prawie zginęli.Potem jak już się stało jasne, że RON już tego państwa nie odzyska, to sobie osiadł w domku wE bRzOzOwYm gAjU (wraz z żabojadówą). No a że Imperium nie odpuszcza, to tam też go chciała zabić. Wtedy dostała bagnetem w ramię od Bagiety i chuj.
Potem miała zesłać go na Syberię, alw jako, że ogarnęła, że on ma przecież bachora, to inaczej się zemści. No i wydała dekret czy inny chuj, że Księstwo Warszawskie ma siedzieć na ruskim dworze jako Królestwo Polskie aż skończy 18 lat, bo wtedy ją na pysk wypierdolą.
Potem jakiś czas później znowu go próbowała zabić, nikt nie wie po co w sumie, ale chuj. No i spierdolił jej, też nikt nie wie jak.
No a potem ZSRR ją zastrzelił i chuj, zdechła.
A no i RON jest u mnie z I Cesarstwem Francuskim, bo ten ship skradł mi moje historyczne serducho od początku.
A IR se była z Chanatem Kazachskim, którego swoją drogą też raz chciała zabić.╰┈➤ Całościowa ocena: 0/10
Hatfu na to, to nawet nie powinno w ogóle istniećJebać ir×ron
A i arta nie mam w galerii, bo po co ma mi takie ścierwo tam zalegać, a nie upadnę tak nisko żeby wpisać to w google
Lmao ten rozdział 500 słów, to jest więcej niż shot z AusSwiss na ten moment, kurwa zabawnie XDDDD
CZYTASZ
[!KONTROWERSYJNE!] Ocenianie shipów z Countryhumans
Humorczy ja to naprawdę muszę tłumaczyć Dobra, muszę to i tutaj napisać, bo 11-latki nie raczą ruszyć swoich leniwych dup i oczywiście nie przeczytają notatki, a potem srają się o coś, o czym ja tam napisałam. No banda dzieciaków po prostu, ja tego inac...