Ultear Milkovich - 2 (herkes okuyabilir)

722 36 18
                                    

Mina-san biliyorum hep aynı kişilerden paylaşıyorum. Fakat söz bulamıyorum.

" Gerard , Meredy üzgünüm. Savaş boyunca büyüm başarısız oldu. Sonuç olarak geriye fazla zamanım kalmadı. Ama size güle güle demeden gitmek istemiyorum. Yolculuğum burada bitiyor. Tüm bunların ortasında gitmek zorundayım ama... Crime Sorciere ruhunu asla unutmayın! Bu günahlarınızı unutun demek değil. Bu günahlarınızla ezilin demek de değil... Bir gün günahlarınızın affedileceğine inanın. Asla insanları sevmeyi kesmeyin. Gerçek savaş şimdi başlıyor. Zeref hayatta kaldığı sürece trajedi tüm büyücülerin başına gelmeye devam edecek. Lütfen... Benim ruhumu da yaşatın. Ve yaşamaya devam edin. Dua ediyorum ki sizin mutluluğunuz herkese mutluluk getirsin.

Hiçbir şey yapmadım. Ama lanetim benim var oluşum. Endişe , öfke , nefretten söz etmiyorum bile içimde tutamadıklarım... Yinede ne zaman gökyüzüne baksam kafama dank etti... Ne kadar önemsiz olduğum. Orada yatan şey... Sınırsız miktarda olasılıklar. Işığın sayısız miktarda ışınları. O ışınlar yeryüzüne düşüyor ve beni aydınlatıyor. Böylesine sıcacık ışınlar neredeyse denemeye kalksalar , beni günahlarımdan arındıracaklar. Bir kez doğmuş olduğum için çok memnunum. Sonunda kendimi affedebildim.

Elveda sevdiklerim..."

-Ultear Milkovich

B.B.O ve ejderhalarla savaşın sonunda bir mektuba yazılmış ve bu mektup Gerard ile Meredy tarafından okunmuştur.

Fairy Tail'den Seçmeler :D (Askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin