Enak enak

22K 20 0
                                    

Namaku Yanti. Sudah lebih 25 tahun bekerja dan menetap di Malaysia. Mengasuh anak, menjaga orang sakit, menjadi pembantu rumah, semua kerja pernah aku buat demi duit. Negara ini sudah menjadi rumah tetap setelah ditinggalkan suami. Kisah pahit ini biarlah aku tutup sehingga sini saja. Sekarang aku bekerja dengan sepasang suami isteri umur 60an. Anak-anak semua sudah dewasa, menikah dan tinggal di rumah sendiri. Aku ditugaskan di sini untuk membantu keperluan seharian bapak dan ibu karna ibu selalu sakit kaki, badan. Faktor usia. Hanya 3 orang di rumah tugasan yang aku lakukan sehari hari juga cukup mudah. Malam jam 9 bapak dan ibu sudah masuk istirahat. Memang tidur awal melainkan jika bapak mahu bersenggama dengan ibu. Bagaimana aku tau? Aku sering mendengar dari luar pintu perbicaraan mereka. Sebagai janda ini sahaja hiburan batin yang boleh dinikmati. Tapi standard lah orang tua paling lama 10 menit. Selepas mendengar bapak pancut aku pasti aku menyambung keperluan batinku sendiri di bilik.

Bapak boleh dikira sebagai kuat nafsunya juga tetapi ibu sering menolak tapi hujungnya tetap saja ibu kena mengangkang. Akhir-akhir ini ibu sering sakit, kerja sehari-hari juga kurang, selera makan kurang, tidur malam juga sering awal. Sudah bertahun kerja dengan keluarga ini aku sudah tahu betul rutin s3ks pasangan ini. Bapak paling minimal pasti mintak sebulan sekali. Tapi karna ibu sakit sakit tidak ada lagi aku dengar desahan belakangan ini.

Bapak juga sering aku lihat masuk istirahat di bilik tamu di bawah. Akhirnya aku dapat tahu bapak menonton video 18sx di youtube sambil membelai kemaluannya. Mulanya bapak terkejut bila aku masuk untuk menyimpan kain tilam di bilik itu. Tapi sudah banyak kali terjadi bapak okey saja. Aku juga sudah lama tidak memenuhi keperluan batin jadi aku fikir tidak salah untuk mencuba. Aku hampiri bapak dan terus saja aku bertanya. "Bapak tidak apa-apa? Kenapa sering menonton itu? Kan boleh mintak ibu?" Bapak hanya senyum. "Sudah minta tapi kan ibu sakit."

"Kalau bapak mahu, saya boleh bantu." Wajah bapak berubah. Bapak hanya diam dan terus naik ke biliknya. 2 malam kemudian aku nampak bapak masuk bilik tamu lagi. Aku cuba lagi tapi bapak masih sama. Diam dan terus naik ke bilik. Sudah berbulan bulan tapi masih sama hingga akhirnya aku yang tidak boleh tahan. Malam itu bapak masuk ke bilik tamu lagi. Ibu sudah di bilik. Aku masuk ke bilik tamu lalu aku kunci pintu. Aku terus duduk di hujung katil. Bapak kelihatan agak terkejut. Lalu aku masukkan tangan dari bawah kain bapak. Bapak menolak tetapi tidak bergerak. Aku cuba pegang sekali lagi. Aku belai kemaluannya. Sudah keras sedikit. Aku belai sampai basah di hujungnya. Bapak hanya diam. aku belai sampai keras.

"Ibu tidak holeh tahu" itu sahaja dari bapak. Sudah aku rasa cukup keras aku berdiri dan melepas semua pakaianku dan baring di depan bapak. Agak lama untuk bapak mendekat. Akhirnya bapak melepaskan ikatan sarung. Bapak menghampiri sambil memegang kemaluannya. Bapak masukkan perlahan. Ya Tuhannn sudah lama tidak merasa. Saisnya standard tetapi sedikit lebar. Sedikit sedikit bapak menghayun sampai suara bapak sedikit bergetar. Aku hanya mampu menahan rasa ingin mendesah tetapi takut kedegaran. Semakin lama semakin laju hayunan bapak. Keluar masuk keluar masuk. Bunyi basah kemaluanku di hayun bapak. Dan akhirnya bapak pancut di dalamku. Bapak keluarkan kemaluannya. Pakai sarung dan keluar dari bilik. Aku sendirian dan masih belum puas. Aku membelai kemaluanku sendiri sambil membayangkan kejadian tadi sampai aku akhirnya kepuasan.

MajikankuWhere stories live. Discover now