Wena wróciła razem z czasem na pisanie książki
Nie przedłużam i zapraszam
Dziewczyna zrezygnowana usiadła na parapecie jednak po chwili co migneło jej przed oczami, rozglądając się była trochę zdezorientowana i przestraszona przez uczucie obserwowania po pewnym momencie zapytała.
-Jest tu kto?! Aoi to nie jest śmieszne wyjdź!
-Nie nazywam się Aoi moja droga~ tajemniczy głos tusz obok jej ucha spowodował w dziewczynie panike.
Dziewczyna momentalnie się odwróciła i ujrzała młodego chłopca na oko miał 13 lub 12 lat.
-Kim jesteś i co robisz w damskiej toalecie! Speszona powiedziałaś to co siedziało ci w głowie.
-Jestem 7 Cudem Szkoły Hanako kun a ty, wezwałaś mnie ponieważ sobie czegoś życzysz prawda? Chłopak powiedział spokojnie z pytającą miną.
-Tak, to prawda. Ja jestem [T.I] [T.N].
Chciałabym aby pewien chłopak z mojej starej szkoły się w mnie zakochał.
-To nie będzie możliwe jeżeli go nie spotkasz hihi. Hanako zaśmiał się cichutko.
-spotykam się z nim jutro przed szkołą. Powiedziałaś pewnie.
-To ułatwia zadanie. Do zobaczenia jutro [T.N]. Chłopiec uśmiechnął się na pozegnanie - o i spotkajmy się tutaj jak skończysz lekcje.
- BaiBai Hanako kun!
Odwróciłaś się na pięcie w stronę drzwi i wyszłaś z łazięki. Pomyślałaś
~Jutrzejszy dzień będzie idealny!~Time Skip 24h
-Już po lekcjach! Idę do Hanako Kun.
Już po chwili byłaś pod damską łazięką w starej części szkoły. Pewnym krokiem wyszłaś do środka i zobaczyłaś tego samego chłopaka co wczesniej, czyli nie miałaś zwid i on naprawdę istnieje!
-Cześć Hanako Kun! Możemy rozpoczynać operacje miłość? Powiedziałaś szczęśliwa.
-O cześć [T.I]! I tak! Idziemy teraz? -Zapytał
-Tak! Spotykam się z nim przed szkołą i to za -zerknełaś na zegarek- 2 minuty! -powiedziałaś spanikowana
-nie martw się [T.N] zdążymy!
Oboje zaczęliście biec przed bramę szkoły
Zdążyliście na czas bo chłopak właśnie przychodził.n
-Hej Victor! Dawno cię nie widziałam!
Uśmiechnęłaś się szeroko.
-Hej [T.P] (Twoje przezwisko jakie chcesz mieć kiedy byłaś w szkole w Anglii)
-Tęskniłam!
-Wszyscy z Anglii chcieli jechać z mną aby cię zobaczyć ale miałem tylko 2 bilety jeden na powrót i drugi na przylot. Podbiegł do ciebie i cię przytuliła a ty, odwzajemniłaś uścisk.
- Czekaj mam coś dla ciebie , nie pytaj skąd to mam.
Wręczyłaś chłopakowi piękną lilie wodną
- Jest piękna! Chłopak powiedział zszkowany.
Hanako cały czas przyglądał się całej sytuacji i nie wiadomo dlaczego chciał porozmawiać z [T.I]
Chwile po tym wykonał gest ręki aby do niego podeszła, dziewczyna zauważszy to podeszła do 7 cudu a on poprosił ją aby porozmawiała z nim na stronie.
-coś się stało ? I czemu nic twoich sposobów nie działa!
Chwile po tym chłopak wpuścił małą torebkę z łuskami syreny.
Dziewczyna zauważyła torebkę po czym ją podniosła. Wyjęła jedną z łusek i wsadziła sobie do buzi.
-[T.I] Wyjmij to z buzi ale już!
-nie! -powiedziałaś przekładając łuskę do prawego policzka - dopóki nie powiesz mi co to jest!
-To swaty, łuski syreny dzięki którym zyskasz szczęście ale zapadnie na ciebie klątwa...
Co zrobisz? Połkniesz łuskę czy dodasz ją włascicielowi? Decyzje podejmiecie wy więc czekam na komentarze !
----------------------------
Wiec tak no słów jest 489
Naprawdę jestem szczęśliwa bo ta książka jest zauważana przez jakieś tam grono osób.
Kocham was wszystkich :3
Jak nie będzie komentarzy dotyczących czy dziewczyna się zmieni czy nie to zakończenie wymyślę ja :)
CZYTASZ
Zostań moja na zawsze // Hanako kun x reader // [ZAWIESZONE]
Fanfictionno mało tego na watt wiec postanowiłam napisać swoje Miłego czytania czy coś ten teges Re writuje to istg to taki shit😭