Natalia pov
Obudziło mnie to okropne urządzenie zwane też przez wielu budzikiem. Niestety to oznaczało, że muszę już wstawiać. Niechętnie wstałam, ubrałam wygodne ubrania, umyłem się zjadłam jabłko na śniadanie i zrobiłam lekki makijaż.
Gdy byłam już w drodze do mojego miejsca pracy czułam sie nieswojo. Miałam złe przeczucie, lecz szybko wyrzuciłam to z mojej głowy i szłam dalej. Gdy tak zmierzałam pod komędę poczułam zimną chusteczkę na moich ustach. Starałam się wyrwać lecz nic z tego. Następnie zobaczyłam ciemność.Pov Miłosz
Gdy się obudziłem rozmyślałem co może się dziś wydarzyć i z takim dobrym nastawieniem ruszyłem wykonywać moją poranną toaletę. Nnastępnie poszłem wypić poranną kawę. Wyjechałem do pracy około 30 minut przed odprawą chciałem, aby chociaż raz w życiu się nie spóźnić, a także aby Natalia pierwszy raz w życiu się że mnie nie śmiała, że jestem gorszy niż baba.
Gdy byłem już w budynku mojej pracy poszłam się przebrać. Po Tym poszedłem do naszego pokoju, niestety Natki jescze nie było. Potem pomyślałem, że to może "pani perfekcyjna pierwszy raz się spóźni."
do pracy.
Wielkimi krokami zbliżała się pora odprawy mojej partnerki nadal nie było ale pomyślałem, że może pani komendant coś wie.
Po rozdaniu wszystkich rejonów podeszłam do mojej przełożonej, aby zaspokoić moją ciekawość.
-Przepraszam pani komendant wie może pani co się stało z Natalią?
-Właśnie miałam o to samo Ciebie zapytać. Nie informowała mnie o swojej nieobecności, więc narazie będziesz na nią czekać u was w pokoju i możesz uzupełnić zaległe papiery.
-Dobrze do widzenia pani komendant.
Gdy wyszedłem z pokoju odpraw nieobecność mojej partnerki nie dawała mi spokoju, lecz musiałem uzbroić się w cierpliwość. Następne trzy godziny spędziłem na uzupełnianiu zaległych raportów. Gdy nagle dostałem sms pomyślałem że to Natalia zabalowała i przepraszała mnie za swoją nie obecność. Niestety jednak nie. Była to wiadomość od nieznanego numeru, a w nim zdjęcia pobijanej i zakneblowanej mojej przyjaciółki. Od razu się przestraszyłem, i jak najszybciej pobiegłem do Jacka aby pomógł mi namierzyć ten numer telefonu.Pov Natalia
Gdy odzyskała przytomność strasznie bolała mnie głowa, następnie dotarło do mnie że nie wiem gdzie jestem, a na dodatek nie mogłam się ruszać przez to, że byłam zakneblowana i związana. Rozmyślałam nad tym co się stało gdyż nagle kto otworzył drzwi, a mnie oślepiło światło zewnętrzne.
-Podoba Ci się tu?
-...
-Hmmm? Niesłysze, a no tak nie mozesz.- Następnie porywacz Natali odsłonił jej usta.
-Czego odemnie chcesz?
-Czego? Chcę tylko Ciebie i twojej miłości tak trudno to zrozumieć?!- Mężczyzna wyktzyczał to jej prosto w twarz, ta następnie się wzdrygnęła.
-Wypuść mnie nic tym nie wskórasz.
-Tak myąlisz? Zrobie wszystko i mnie pokochasz.- Powiedział oburzony.
- Nie kocham Cię! I nigdy nie będę! Proszę wypaść mnie.- Powiedziała załamana tak patową sytuacją. Z kaszą chwilą bała się coraz bardziej.Pov Miłosz
Od około pięciu godzin szukamy Natalki, lecz dalej nikt jej nie znalazł. Znaleźliśmy tylko nagranie z monitoringu gdzie była moja partnerka podążająca do pracy, a następnie została obezwładniona przez nieznanego mężczyznę. Niestety nawet twarzy nie widzieliśmy, a telefon z którego dostałem sms-a był na kartę wyrzucony obok kolędy od razu po wysłaniu wiadomości.
Boję się że już jej nie zobaczęHejka👋
Mam nadzieję, że książka się wam spodoba. Serdecznie przepraszam za błędy, możecie także spekulować kto mógł porwać Natalię.
CZYTASZ
I love forever/ Natalia i Miłosz /Pip\
FantasyTo książka opisująca moją wersję relacji pomiędzy Natalią i Miłoszem z serialu policjantki i policjanci.