Bu derin düşüncelerden çıktıktan sonra zil'in çaldığını duydum ve sınıfa doğru yöneldim. Ahu 'nun yanına oturdum Ahu bana" bu ne hal "diye sordu bende bişey yok diye cevap verdim. 40 dakikalık dersi hiç dinlemedim önümde kağıt, elimde kalem bi şeyler çizmişim. Resim hocam resim yeteneğinin olduğunu söyler hep bende canım sıkıldığında sadece resim çizerim teneffüs zilini çaldığını duyduğumda Ahu'nun çizdiğim kağıda bakıp "bu oğlan Uras mı" diye sordu ben de" tabiki hayır" dedim. Ahu bana bakarak "yoksa sen bu oğlana aşık mı oldun? " diye sordu ee tabiki bende yine ''hayır'' dedim. Ama aslında oğlandan hoşlanıyodum işte hoşlandığım çocuğun adı Uras psikopatın biri. Yemek yemeye inerken hala aklımda Uras vardı ve merdivenden inerken birine çarptığımı fark ettim bende yüzüne bakmadan pardon dedim yüzüne baktığım anda Uras olduğunu fark ettim ve bana " bir dahakine önüne bak güzellik" dedi. Sanane yani bakarım bakmam 2 ayda meşhur oldun diye bakmazsan nolur ama bi yandan bana "güzellik" demiş evet evet bana demişti. Büyük ihtimalle beni güzel olduğu için demişti.
Yemek haneye gittiğimde bana bakıyordu bende yemeğimi alıp Ahu ve Yağız'ın yanına oturdum hala bana bakıyordu ve Ahu'ya o anlık Uras'tan bahsetmem gerektiğini düşündüm başka kime anlatacaktım. Belkide bir süre sonra Yağız'a anlatırım diye düşündüm.Ahu'yu akşam yemeğine çağırdım. Ahu neden diye sordu öylesine konuşuruz dedim. Yağız bozulmuş gibiydi ama napıyım orada yarın kendimi affettiririm. İçimde bunları düşündükten sonra, Ahu "çıkışta geliyim sana okuldaki maskeli balo için kıyafet bakalım internetten bakalım buradaki şubelerindende alırız" dedi. Bende onayladım, o arada Yağız "valla benim burda oğluduğumu bilyomusunuz hiç burda değilmişim gibi davranıyorsunuz da" dedi o anda Yağız 'a sarıldım o anda bana Uras hala bakıyodu Yağız' a sarıldığımda hafif gözleri büyüsede pek önemsemedim. Öğle yemeğinden sonra pek bişey olmadı çıkışta Ahu'yla bizim eve gittik. Ahu'yla ilk başta bişeyler yedik sonra odama geçtik. Kapıdan girer girmez 'hadi anlat' dedi. Bende Uras 'dan hoşlandığımı söyledim o da şaşırdı "senin böyle birini hoşlandığın aklımın ucundan bile geçmezdi" dedi. Bende kendime çok şaşırdım dedim.