0.6

61 8 28
                                    

Eve gelir gelmez üstümü değiştirip aşağı inmiştim.

Jimin'e baktığımda telefonla oynuyordu

"Kola içermisin?"

"Olur"

Saniyelik olarak başını bana çevirmiş geri önüne dönmüştü

Mutafağa gidip 2 tane bardağa kola koyduktan sonra içeri geçmiştim.

İki bardağıda orta sehpanın üstüne koyup bende telefonla ilgilenmeye başlamıştım.
____________^__^______________

İnsatgramda gezinirken karşıma jimin ve bir kızın fotoğrafı çıkmıştı ve bu fotoğraf dün gece paylaşılmıştı

İnsatgramda gezinirken karşıma jimin ve bir kızın fotoğrafı çıkmıştı ve bu fotoğraf dün gece paylaşılmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jmn.95:eskilerden @jennie_kim

İNANAMİYORUM

Bu kız jimin in benle sevgiliyken aldattığı kızdı...

"Sana bir şey sorucam beni niye aldattın?"

Benim bunu sormam üzere hafif bir afallamıştı

"Ben seni mi aldatmışım? İyimisin sen?"

"Evet sen beni aldatmadınmı biz o yüzden ayrıldık hatta"

"Danbi şuan sadece şuan söylüyecem ve birdaha söylemiyecem ben seni aldatmadım sana bunu kim söyledi bilmiyorum ama yalan söylemiş"

"Bunu bana kai söylemişti jimin ve çocuk durup dururken neden böyle birsey için yalan söylesin beni aldattığın kızda jennie alt sınıflardan olan"

"Cidden bunu sana kai mi söyledi sana tekrar söylüyorum ben öyle birşey yapmadım seni o kadar seviyorken seni aldatamazdım danbi. Kai de seni sevdiği için böyle birşey yaptı ben seni hiç aldatmadım aldatamazdımda"

"Peki sana bunları söyleyip senden ayrıldığımda niye bir cevap bile vermedin??"

"Çünkü beni dinlemedin bile ben sana anlatmaya çalıştıkça sen benden kaçtın danbi"

"Jimin ben cidden çoközür dilerim"

"Danbi sana birşey soracağım ama bana direkt cevap vermek zorunda değilsin sadece emin olduğun cevabı ver yeter"

Sadece kafa sallamakla yetinmiştim

"Tekrar, takrar benimle sevgili olmak istermisin??"

"Jimin be-"

"Danbi hemen cevap vermek zorunda değilsin sadece biraz düşün olurmu"

"Jimin ben biraz düşünmek istiyorum "

Bana karşı küçük bir şekilde gülümsemiş ve kafa sallamıştı

ÇOOK GÜZEL GÜLÜYORDU LAN!?

"Ben uyuyacağım sana iyi geceler jimin"

"İyi geceler, iyi geceler güzelim"

Yanaklarım kızardığı için arkama bakmadan kaçıp odama gitmiştim

Bu konuyu güzelce düşünmem gerekiyordu

Ben bunları düşünürken uykuya dalmıştım bile...

______________________________

Öncelikle bahsetmek istediğim bir kaç şey var.

•Evet biliyorum bölüm geç geldi fakat bir kaç sıkıntı yaşadım ve bölum yazmak istemedim. İstesem bile 1-2 şey yazıp geri siliyordum.

Kolumu kaldıracak bir halim bile yoktu depresyona girmiştim ve kimse ile adam akıllı konuşmuyordum

•Bu bölümde bahsettiğim jennie ve kai aslında ikisinide severim asla aşağlamak için bu bölüme onları eklemedin sadece başka bir kız aklıma gelmedi o an ve jennie yi yaptım kai ise birden aklıma kai ismi geldi ve onuda ekledim bu iki idolü de çom severim ve aşağlamk gibi bir niyetim yok(ilerki bölümlerde dahil)

•Ve son olarak,
Melisa,
Sırf kpop dinliyor diye babasından görmediği şiddet kalmıyor ve tüm çektiği acıları sadece yoongiye anlatıyor. Ve sırf kpop dinledi diye millet kızı birakıp babasinı üstün tutuyor o şerfsiz ceza alması gerekirekn serbest bırakılıyor. Cidden türkiye gibi bir yerde adalet yok! Her insan özgürdür ve kendi hakları vardır. Bir insanı sadece dinlediği şarkı türünden dolayı ölüme süremezsin eğer onun babasıysan babası gibi davranacaktın.
Bir çok cahiller, sırf o kız kpop dinledi diye babsını haklı buluyor. Ve o şerfsiz ceza alması gereken yerde serbest bırakılıyor. Evet belki hepimiz türk olmaktan gurur duyuyoruz fakat insan hergün bunun benzeri haberler okuyunca midesi bulanıyor, ben sadece o 15 yasındaki melisa için adalet istiyorum, istiyoruz da...

•Canım bu aralar bu konular yüzünden biraz sıkkın ve kitap yazmayi bile artık istemiyorum bölüm gelmeye devam edicek sadece biraz daha sonra gelecek..

Bu bölüm biraz kısa oldu fakat kusura bakmayın hikaye yeri e daha çok canımı sıkan şeyleri paylaştım sizinle inşallah bu bölümü beğenirsiniz diğer bölümüde kendimi biraz toparladıktan sonra atarım büyük ihtimalle

Sizi seviyorum ❤👋

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Again / PJMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin