3.

4 0 0
                                    

Szombat lévén nem volt ma semmi dolgom. Még tegnap este ráírtam JiHyere, hogy a mai napját rám-e tudná szánni, amíg rendbe nem hozza a fejem. Ugyanis segítségre van szükségem ahhoz, hogy úgy nézzek ki, mint egy ember és ne úgy mint Chewbacca pattanásokkal.

A délelőttöt zenehallgatással töltöttem, illetve elmosogattam amíg anya dolgozik. Apa vasárnap érkezik haza, NamJoon pedig nem is él itt, már vagy fél éve, mégis szinte napi rendszerességgel hazajár. Az meg hogy a haverjaival itt voltak az a magyarázata, hogy itt több hely van számukra, mint nála, tekintve hogy elég kicsi lakásban él és hatalmas rumlit képes maga után hagyni.

Készítettem valami egyszerű ebédet, majd miután megebédeltem és elmostam a tányért illetve a pálcikákat felmentem a szobámba átöltözni. Felhívtam JiHyet, hogy nagyjából öt perc és indulok hozzá, Toshióra felraktam a hámot, felvettem egy kényelmes cipőt és magamhoz véve a kistáskámat elindultunk. Kétszer megnézetm az ajtót hogy bezártam-e, mert gyakran meg tudok feledkezni róla. Jiji 15 percnyire lakik tőlem, úgyhogy viszonylag gyorsan megérkeztem hozzájuk Toshio segítségével. Miután megtaláltam a csengőt becsöngettem hozzájuk, és Mrs.Kang nyitott ajtót.

- Jajj kedveském, egyedül jöttél? Mért nem szóltál valakinek hogy hozzon el? Nagyon veszélyes egyedül mászkálnod az utcákon! – mondta Mrs.Kang, miközben óvatosan hozzá érve a karomhoz jelezte, hogy menjek be a házba.

- Jó napot Mrs.Kang! Ugyan semmiség ideáig eljutnom. Toshióval mindíg biztonságban érzem magam – mondtam miközben bementem a házba, majd levettem a cipőmet.

- JiHye a szobájában van, nyugodtan menj be hozzá, tudod a járast – mondta vidám hangon. Jijit már gyerekkorom óta ismerem és bátran merem mondani rá hogy a legjobb barátnőm. Legnagyobb sajnálatomra van egy idegesítő bátyja is, aki előszeretettel idegesített és piszkált, amikor csak tudott. JiHye ajtajához érve bekopogtam. Jiji ajtót nyitott majd szorosan magához ölelt.

- Maya, de jó hogy megérkeztél! – tolt el egy kicsit magától, lehajolva pedig megsimogatta Toshiót. Helyet foglaltam az ágyon, majd neki kezdtünk a kínzásomnak. Szemöldök formázás, pattanások, miteszerek és egyéb dolgok mellett bőgtem egy sort a fájdalomtól, de túléltem! Miután JiHye kivégzett, megszánt egy kis forró csokival, hogy feléledjek.

- Jiji. Múltkor mikor ott voltak Nam haverjai, valaki benyitott a szobámba... – mondtam két korty között.

- És? Mondott valamit?

- Nem. Enyhén befostam miatta. Csak az illatát éreztem. Citrus, enyhén fenyő illattal meghintve. – kalandoztam el a férfi illatára gondolva. Határozottan kellemes illata volt, mintha éreztem már volna valahol korábban. Ahogy a látásom elveszítettem, úgy erősödött fel minden más érzékszervem. Hallás, szaglás, ízlelés és érintés.

- Föld hívja Mayát. Maya jelentkezz, melyik bolygón kötöttél ki? – kérdezte, miközben megcsapta a lábam nevetés közben.

- Csak a férfin gondolkoztam – vallottam be. Mint neki, mint magamnak. Kissé megijesztett ez a gondolat, hogy egy ismeretlen férfi foglalja a gondolataim egy részét, aki csak úgy benyitott a szobámba és szó nélkül ki is ment onnan. Kora estig ott voltam JiHyeéknél. Mielőtt elmentem, megköszöntem hogy segített nekem. JiHye hívott nekem taxit, így azzal mentem haza Toshióval.

Hazaérve váltottam pár szót anyával, majd felmentem a szobámba. Elővettem egy tiszta pizsamát és átmentem a fürdőbe venni egy forró fürdőt. Mielőtt fogat mostam volna, megnyitottam a vizet és beállítottam a megfelelő hőmérsékletre, hogy csak éppen a bőr égjen le rólam. Fogmosás után elzártam a csapot, levéve az aznapi ruháimat, a korlátot megfogva óvatosan lépkedtem a kád felé. Lassan elmerültem a kád meleg vizében. Kiüresítve a fejem lazultam el. Csak élveztem a víz égető érzését a bőrömön. Addig áztattam magam amíg a víz ki nem kezdett hűlni. Felöltözve átmentem a szobámba és befeküdtem a puha ágyamba aludni.

Hajnallehetett mikor felébredtem arra, hogy egy kurva nagyot kordul a gyomrom.Lemásztam az emeletről, becaplattam a konyhába, és a frigó ajtajának másodikpolcán volt pár gyümölcs joghurt. Azt hogy milyenek azt ugye nem tudom, hisznem látok.
Lehúztam a tetejéről a csomagolást ezzel felbontva a zsákmányt. Egy kiskanalatelővéve kezdtem el enni az epres finomságot. Már a vége felé jártam, amikorolyan hangokat kezdtem hallani, minthavalaki be akarna jönni a bejárati ajtón.

Invisible Bond /Jung Hoseok ff/Where stories live. Discover now