-w końcu skończyłam ...- usłyszałam szmer w dużym pokoju. Zeszłam na dół, potem mnie zatkało zobaczyłam portal którego wystaje napis "no hero academia" nie opisam co zrobić ... oczywiście wskoczyłam tam bo kocham to anime i zawsze chciałam tam być (XDDD) razem z moją Bff bo akurat była u mnie na nocowaniu do mnie. Wskoczyłyśmy, zobaczyłam że mamyna sobie mundurki U.A.
-Yuu czy ty to widzisz?
-Tak... JESTEŚMY W U.A.!!
Zapiszczałyśmy
-Oi kim jesteście?!-Deku się za mną schował bo się trochę wystraszył i przyjął bojową pozę. Kiedy Deku zobaczył że mamy na sobie mundurki z U.A. zatrzymał Kacchana od zmasakrowania nas.
-okej, powoli kim jesteście?-powiedział z ekscytacją deku.
-my jeste-
-Oi nie możliwe żę jesteś dziewczyną masz krótkie włosy.
- -_-. Kacchan Mina też ma krótkie włosy.
-ale ma dłuższe.
-dobra nie ważne wracając.-powiedział Deku
-Katsuki przysięgam że jeszcze raz mi przerwiesz WYRWE CI NOGI Z D*PY.- przez nagły napływ złości wysunęły mi się ogniste skrzydła o kolorze błękitnym jak płomienie Dabiego(mmm senpai)(strzeliłam focha).
-WOW!-powiedział Deku- tak wgl jakie są wasze quirki?
-eee... nie wiemy? OvO"
-szkoda ALE NA PEWNO SIĘ KIEDYŚ DOWIECIE ^u^. Tak z innej beczki jestem-
-Izuku Midoriya? wiemy, w naszym uniwersum jest anime o was.-odpowiedziała moja Bff
-zaraz czyli ten moment gdzie byliśmy w łaźniach to...
-tak UuU
*Deku zarumienił się*
-zmieniając temat to zapewne mój husbando Katsuki Bakugou?-powiedziałam
-stfu jesteście pewnie złoczyńcami więc musze was zniszczyć*evil laugh*
Przepraszam że takie krótkie ale będę się starać coś pisać w wolnych chwilach w końcu zbliżają się egzaminy ^.^ Dobranoc
(○` 3′○) (❤'艸`❤)
YOU ARE READING
Ja w "Boku no Hero Academia"
Randomco byście zrobili gdybyście znaleźli się w waszym ulubionym anime? ja bym zareagowała tak jeśli miałabym być z moją BF! ZAPRASZAM!