Pervision'ın geçmişi hakkında, iblisler ve arasındaki savaştan önce Exetior ile tanışması ve ona ihtiyaç duyduğu kaynakları verdiği için ona katılması dışında pek bir şey bilinmiyor . Exetior savaşı kaybettiğinde, Pervision hapse gönderildi ve cezalandırıldı, ancak bir şekilde daha sonra kaçtı. Boyutu kaos içinde. hakaret ederken Pervision ortaya çıkar . Exetior'un, bir çocuğun misafirine hakaret etmeye çalıştığını öğrendiğinde memnun olmayacağını söylüyor ve Cream ona "tek gözlü bir ucube" diyerek kızıyor. Ama sonra Sally'den kırmızı bir kaya tarafından itilir ve Cream için özür diler ve oldukça küstah olabileceğini söyler.Özür dilemeye ihtiyacı olmadığını ve Amy'nin de ihtiyacı olduğunu söylüyor. Sally yakında Amy'den özür diler. Cream geri gelir ve Sally'ye bunu kendi başına yapabileceğini söyler. Sally ikisini çoktan kötü gösterdiğini söyler ve onu tekmelemeye başlar. Ona bir ders vereceğini söyler ve ayrılır. Pervision, Amy'ye eve kadar eşlik etmeyi teklif eder ve o da kabul eder.Brally'nin 2. Bölümde Exekan ile konuşurken, bir dileği yerine getirmek veya onunla savaşmak için girmemişse neden kulede olduğunu sorması ile gözlemlenir. Exekan, Exetior ve Pervision'ın kendisinin kulede olacağını varsaydığını söyler. Pervision'a şeytanlaştırmayı icat edip etmediğini sorar. "Belki" diye cevaplar.Exekan, Pervision ile kule dışında hiçbir yerde görüşemeyeceğini, bu yüzden geldiğini söylüyor. Pervision'dan ona "doğru" şeytanlaştırmayı öğretmesini ister. Pervision, bilginin gizli olduğunu ve yabancılara söyleyemeyeceğini, ancak Exekan'ın kendisi için bir şey yaparsa taviz verebileceğini söylüyor. Katılıyor.Pervision, birisinin kendisine davetsiz misafirlerin kuleye girdiğini söylediğini açıklıyor: ve liderliğindeki iki Demon , kendisi Metal Exetior ve birkaç kirpi göndermediğini söyledi. Exekan'a onları durdurma, geciktirme, hatta yok etme görevini verir. Exekan, bunlarla tek başına başa çıkabileceğinden emin olmadığını belirtir, ancak Pervision ona Exekan askerleri vereceğini bildirir. Başarılı olursa Exekan şeytanlaştırmayı öğreteceğini söylüyor. Katılıyor.sonra patrondur. için 15 vuruş alır. Dövüş boyunca Sonic klonlarını çağırıyor ve ulaşılamayacak kadar yüksekte olduğundan oyuncu karakteri (Metal Exetior / / Sark) ona vurmak için arkadaşlarının ( sırasıyla , ve ) yardımına ihtiyaç . 5 vuruşa düştüğünde, gerçek formunu ortaya çıkaracaktır.
LİSTEYİ UZATMAYACAĞIM DİREK KİŞİLİĞİNE GEÇİCEM!
Kişilik;
Pervision kibardır ve hatta bazen başkalarına şefkat gösterir, örneğin , evcil hayvanı veya asistanı gizemli portala . Esasen diyaloğunun tüm iblisler arasında en resmi olması nedeniyle çok zeki bir iblis gibi görünüyor. Başkaları üzerinde deney yapmaktan hoşlanır ve yalnızdır.
Yetenekler;
Pervision, yaşam formlarını uçurma ve algılama, ayrıca Sonic.exe'nin kendisi için savaşacak klonlarını şeytanlaştırma ve çağırma yeteneğine sahiptir.
Yaş:5500
İlişkileri;
Exetior(patron)
Brally(asistan)
Boddys(evcil hayvan)
Christy Glow(hizmetkar)
Trivia;
Şu anda, Pervision yere dokunurken hiç görülmedi.Neredeyse "Arch-Demon" unvanına ulaştı. Pervision'ın adı "sapkın" ve "vizyon" dan geliyor. Kaos enerjisinin en hassas algılarından birine sahiptir.
YOU ARE READING
SONİC.EXE: Evrenler
RandomBazı hikayeler benim tarafından uydurulmuş olabilir. Bu yüzden ''ayy. yok bu böyle değildi şöyleydi.ayy yok o şöyle böyleydi'' tipine girmeyin