~23~

41 5 0
                                    

~2 ay sonra~
Roseden=
O gitmişti ve ben bunu hala kendime yediremiyordum,belki daha erkenden dışarı çıksam ölmeyebilirdi,belki onu arasam ölmeyebilirdi.....

Lisadan=
Kook yani kankam kan kardeşim gittikten çok kötü çökmüştük,armylere öldüğü söylenmemişti ama hem armyler hem blinkler bizim ulu ortada hiç birşey olmamasına rağmen ağlamamıza veya çığlık atmamızı farketmiş ve bir sorun olduğunu anlamışlardı ama hala gizliyoruz bu gerçeği,jknin mezarına jungkook yazmadık onun yerine *cookie* yazdık ki görenler anlamasın,bu çığlık ve ağlama olaylarında rosé ve tae en çok dikkat çekenlerdi,ve eger çığlık atarlarsa blinkler de armyler de tutmaya çalışyorladı ama olmuyordu koşa koşa mezara gidiyorlardı....

Yazardan
Tae ve rosé kookun mezarına gizlemeden koşa koşa gittiklerinden fanlar birinin öldüğünü anlamışlardı ama bunun kook olduğunu hiç tahmin etmemişlerdi şükür.Ama rosé çok kötü çökmüştü 27 kiloydu ve rengi atmıştı kızlar birşey yedirmeye  çalışsada yemiyordu bangtaninda aşağıda kalır yanı yoktu.Zorla psikologa gonderilmislerdi bangtanpink,ama psikologun psikolojisini bozmuşlardı.Tam 2 ay olduğunda ise......

Şimdi o olayı anlatmayacağım için bana istediğiniz kadar sövebilirsiniz yorumlarda ama sürprizi kalsın istiyorum,ve biasimı öldürdüğüm için zaten mutsuzum,ve okunmalarım 367 ama oylarım 16 neden hakettigimi alamıyorum?bugün @_jenniescandy_ (mochi queenimmm💜)dışında ilk defa birileri hikayeme oy verdi,kendisine gerçekten çok teşekkür ediyorum💘Ama lütfen okuduğunuz kadar oy verin yoksa hikayeyi yarıda bırakır giderim gerçekten bunu yaptırmayın bana lütfen!😞çünkü yazmayı seviyorum ve yazdıkların yaşansa ne olurdu diye hayal kurmayı seviyorum,kitabı bırakırsam banada size de ne büyük eziyet olur biraz düşünün lütfen...

🖤💜UMARIM SEVMIŞSINIZDIR💜🖤

(Zepetoda ismim Lily ve görüşüm bu işte😁)

Bangtanpink/BlackbangtanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin