Liked by: @jamella, @zellover and 1 840 516 others.
@news: A mostani posztunkban ismét James Rodriguez-ről, Zella Larciáról és az ő különös kapcsolatukról fogunk beszélni! Akit érdekel tartson velünk! A football világban a legtöbbet feltett kérdés manapság, hogy mi történik a Bayern München csapatát erősítő James Rodriguez és a fiatal, és gyönyörű Zella Beatriz Larcia között! Nos, a választ nem tudjuk de vannak ötleteink amelyek feltételezhetőek! Mint már írtuk James jelenleg Németországban azon belül is München-ben tartózkodik. Zella ezzel ellentétben Spanyolország utcáit járja. Tehát igazán nagyon messze vannak egymástól! De, elemezzünk ki egy másik tényt is! Az elmúlt hónapokban a két fiatal rendkívül sokat posztolt, és ezen nem egyszerű posztok voltak, a legtöbbjében vagy hiányolták egymást vagy bocsánatot kértek egymástól! Mégis, külső szemlélőként azt lehet mondani, hogy mindig ott voltak egymásnak! A kommentek között James nagyon sok csapattársa ( jelenlegi, illetve az eredeti csapatában lévő is) buzdítja a párost arra, hogy alkossanak egy igazi párt. Zella tegnap ki rakott egy posztot ami alá azt írta, hogy James a legjobb barátja, milyen kár! Mi igazán örülnénk ha egy párt alkotnának, ti is?
Na de nézzük a lehetséges okokat, vajon miért nincsenek együtt? Első és talán legfontosabb, amit már említettem, a távolság. James szerződése 2019-ig tart a német csapatnál, az pedig még rengeteg idő több mint egy év! Messze vannak egymástól és a fiú nem tudna csak úgy haza ruccanni! A következő ok, a kor! Zella Larcia a következő hónapban tölti a 23. élet évét a férfi pedig 29 éves. Szerintünk ezzel semmi gond sincs de lehet a párost zavarja az a hat év. A harmadik ok Daniela Ospina, James örült exe. A neten semmi sincs titokban, mint kiderült a nő többször is megpróbálta tönkre tenni a kapcsolatukat! A negyedik, Peter Larcia. Zella örült testvére! A férfi egyesek szerint bele örült abba, hogy a testvérét "elszakítja" tőle Rodriguez! Bár nagyon úgy tűnik, hogy Peter-nek csak beteges üldözési mániája van, de ki tudja. Érdekes, mert az elején úgy nézett ki, hogy még kedveli is a focistát! Hát minden esetre, az emberek változnak! Az ötödik ok Salomé Rodriguez Ospina! Vajon James nem akarja, hogy Zellának és Saloménak köze legyen egymáshoz? Nem hinnénk! Vajon nem kedvelik egymást? Dehogynem! Vajon James nem akar "új" anyukát a kislánynak? Ez butaság, James-nek lehet kapcsolata attól még Daniela lesz a kislány anyja és szerintem ezzel Zella illetve a columbiai is így van! A hatodik és egyben utolsó! Lehetséges, hogy valóban nem szerelmesek egymásba és csak legjobb barátként tekintenek a másikra? Meg lehet!
Szerintetek mi áll a háttérben? Vajon mi történik kettejük között? Ez lett volna a mai utolsó poszt, reméljük mindenkinek elnyerte a tetszését! Legközelebb is várunk vissza titeket! További szép napot minden kedves olvasónak!
@jamesrodiguez19 @zellalarciaC O M M E N T S
______________________
@news letiltotta a hozzászólásokat ennél a posztnál!
BẠN ĐANG ĐỌC
Instagram| James Rodriguez ✔️
FanfictionInstagram történet James Rodriguez-el! Kezdés: 2020.06.20 A történet 100%-ban kitalàlt! Ha valami mègis egyezik a valósággal az csupán a véletlen műve! Női főszereplő: Ellie Thumann SPOILER!! || \ / Vannak részek a történetben amik nem függenek ös...