Chapter four ~A strange party~

382 22 8
                                    

Capitolul patru ~O petrecere ciudată~

Simt cum îmi ies din minți dacă îl mai aud măcar o singură dată pe Uaser vorbind! Omul ăsta când vorbește nu se mai oprește! Nu îl doare gura? Oftez când văd că încă vorbește, pe la jumătatea discursului mirobolant a lui deja n-am mai auzit nimic, doar am văzut că vorbește și gesticulează exagerat de mult din mâini.

—Da Yaser, am înțeles!Pot și singură să-mi port de grijă!îi spun supărată și iau o gură din cerealele mele gustoase. Îmi mai strică și pofta de mâncare!

—Vreau să ai grijă de sănătatea ta, și de corpul tău Devon, pentru că dacă nu vei face asta, nimeni nu o va face în locul tău! Și vei fi dată afară din film!!spune el și oftează lung, se așează lângă mine și mă privește blând, deșii acum câteva minute mai că îi exploda capul la cât de mult se chinuia să îmi explice mersul căprioarei! Îi zâmbesc larg ca un copilaș dupa ce a făcut o boacănă. Pufnește și se ridică din nou în picioare. Și eu sunt obosită, dar niciodată nu arăt asta. Okay, a trecut deja o săptămână de când facem părțile din film, o să fiu bine. Și doar nu sunt atât de proastă încât să mă accidentez!

—Yaser!! În săptămâna asta nu am putut deloc să dorm, a trebuit să mă trezesc odată cu găinile, nu am mâncat cine știe ce, deci lasă-mă să mă bucur de ziua asta liberă!!!!țip dar regret imediat așa că adaug:

—Scuză-mă. Sunt puțin stresată din cauza filmului, și a faptului că nu am dormit.spun eu iar el aprobă scurt, mă mângâie blând pe cap iar eu închid ochii profitând de acest moment. Nici tata nu m-a mai mângâiat ca pe un copil, dar mă bucur că Yaser o face! Scot un oftat iar el se depărtează de mine.

—Am terminat pe ziua de astăzi! Să ai o zi frumoasă!spune și iasă din bucătărie. Aud ușa de la intrare închizându-se în urma lui și expir ușurată. În unele faze încă nu m-am obișnuit cu Yaser, cu toate că a trecut o săptămână de când îmi e un fel de coordonator.

Mă ridic de pe scaun și încep să dau ture prin casă plictisită. Cu toate că am o zi liberă nu am idee ce să fac altceva decât să mă uit la seriale sau să mă joc fotbal pe ps. Aș ieși cu prietenii dar can toți au plecat din viața mea când au auzit că vreau să devin actriță, și au început să râdă zicând că nu voi ajunge niciodată să fiu o actriță. Păcat că ei nu aveau habar de faptul că tata are o afacere pe tema asta. E trist totuși că acum când am început să joc în filmul ăsta vin oamenii și fac de parcă ne-am cunoaște de o viață.Oameni ciudați! Și niște profitori! Aleg să stau singură decât cu niște oameni ca ei! Ies din bucătărie și merg în living unde dau de tata.Stai.Tata??Dau cu spatele până în fața lui și ma uit surprinsă la el, ce caută acasă la ora asta?! Oare are și el liber? Ar fi super! Am avea o zi tată fiică!! Cum aveam pe când eram mai mică.

—Nu te mai mira așa, mi-am luat liber!Și, de îndată ce și tu ai liber astăzi, ce ai zice de o zi tată fică?mă întreabă el fericit.

Mă uit la el ca la un extraterestru și îmi așez mâna pe fruntea lui. Ceva ciudat e la mijloc! Pe lângă faptul că îl văd acasă la ora asta a dimineții, mai vrea să își petreacă timpul cu mine? Hmm, ce plănuiește oare?

—Ai cumva febră?îl întreb iar el se uită la mine cu o privire sarcastică, își dă ochii peste cap. Hai că am văzut-o și pe asta! El nu face niciodată asta!

—Să înțeleg că nu vrei...spune el și ridică din umeri relaxat.

Dau din cap ca nu și sar în brațele lui, îmi afund fața în bluza lui pufoasă. Nu stă mult căci îmi răspunde la gest și îmi mângâie spatele încet. De când așteptam momentul în care să-l pot lua din nou în brațe! Trebuie să profit, neapărat!

De vorbă cu Payton Moormeier Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum