Deein_Deniz

458 60 38
                                    

Sadece oyundan bahseder misin ? Karakterlerinden ve kurgusundan bir şeyler çıtlarırsın belki.

Sadece Oyun sadece tanıtımı yayında olan bir kitap . İçinde benimde lise anılarımın olacaģı bir kitap olacak  . Tanıtım yazısı ve kapak  bölümdeki içerik ilk başta erkeğin gözünden  anlatılıyor . Birbirinden çarpıcı ve entrika dolu bir lise macerası olacak . Satırlar arasına gizlenmiş aşk olmazsa olmazımız .

Aynı anda yürüttüğün birden çok kitabın var . Bu kadar hikayeyi nasıl kurgulayabiliyorsun ? Yani kitapları klasik wattpad tarzında değil kendi içinde de tekrara kaçmıyorsun bu seni zorlamıyor mu ?

Aynı anda bir çok hikaye yazmayı seviyorum .  Bir şelaleye ket vurulmaz ve yazdıklarım , aklımdaki kurgular yanında okyanusta bir damla olarak kalıyor .  Birbirine girmiyorlar çünkü hepsinin hayal dünyası farklı . Hepsini yazarken farklı bir dünya icine giriyorum . Nasıl okuyucu okurken yaşıyorsa ben yazarken yaşıyorum .

Biliyoruz ki olaylar her ne kadar farklı kişiler etrafında dönüyor olsada NBA ve DBA birbiriyle bağlantılı NBA da gözden kaçırdığın ufak bir nokta DBA da büyük bir mantık hatasına yol açabilir . Bunu engellemek icin ne yapıyorsun? Mesela önce DBA yı kurgulayıp ona göre NBA yı yazıyor olabilirsin .

İkisinide aynı anda yazıyorum ve bazen yorucu oluyor gerçektende . Arada bir şeyler kaçırmamak için daha dikkatli olmam gerekiyor ve spoiler kısmını cok küçük tutmalıyım . İki kitabında heyecanla okunması için aralarındaki bağı sınırlıyorum , birbirleri içine  merak uyandırıcı olaylar yerleştiriyorum . Okuyucuyu aslında şaşırtmayı ve merakta bırakmayı seviyorum .  

Seninde deiğin gibi bitmiş 2 kitabın var neden watty e katılmıyorsun ?

Çünkü adaletli bulmuyorum . Wattlade olan güvenimi nerdeyse tamamen kaybettim. Burda yazmayı seviyorum ama kesinlikle adaletli olduklarını düşünmüyorum  . O kadar fazla +18, cinsellik , küfür ,  siddet içerikli kitaplar varken en olmadık kitaplar kalkıyor .  Yakın zamanda bir arkadaşımızın başına geldi bu olay  sadece bir kişinin şikayetiyle kitabı silindi . Gerçekten benim başıma neden gelmesin ? Siber saldırı olayındada kimse çıkıp bilgilendirme yapmadı . İngilizce yayın yapan wattpad kanalından öğrendik gerçeği . Yarışmalarında adaletli olduğunu düşünmüyorum açıkcası ve bu yüzden katılmayacağım .

Birazda kişisel konuşalım favori şarkı ve şarkıcılarından bahseder misin ?

Her türden müzik seviyorum sanırım. Bu ara gerçekten dinlediģim ve sevdiğim Billie Eilish in şarkıları .

Yanlış hatırlamıyorsam ilk hikayen wattpadle buluşmadı . Birazda bunun konusundan bahseder misin ?

Doğru hatırlıyorsun . Aşkın Büyüsü fantastik bir kitaptı . 16 yaşında kaleme almıştım . Dabria soylu bir büyücü ailesinin genlerine sahip tek çocuklarıdır. Vampir- Kurtadam- büyücülerin kabul edildiği özel okula gider . Burda arkadaşlık , aşk , ihanet ve bir cok olayla karşılaşır . Wattpadde bu tür kitaplar var ama belirtmek isterim ben bu kurguyu 2011-2012 yıllarında yazdım . Halende duruyor defterlerimde saklıyorum .

Bir yayıneviyle DBA içindi sanırım görüşme içerisindeydin . Peki son durum nedir ? DBA veya başka bir kitabını raflarda görebilecek miyiz ?

Evet yayıneviyle görüşmelerim sürüyor ve yakın zamanda başka bir yayınevinden DBA için teklif aldım . Kiminle anlaşır , yoluma nasıl devam ederim bilmiyorum ama kesin bir şey var DBA basılarak kitap olacak . (Sevinebiliriz okurlar )

Gamze neden Tarih öğretmeni ? Yanlış hatırlamıyosam Edebiyat okuyordun Gamzeyi Edebiyat öğretmeni yapabilirdin.

Gamze benim en yakın arkadaşım . Kendisi 1.75 boyunda , kahve gözlü ve kahve saçlı , 25 yaşında ve Tarih öğretmeni . Ben bu kurguyu yazarken en yakın arkadaşımın ismini ve  özelliklerini aldım .  Bunu söylediğimde şu soru geliyor ;"Gamze bunları yaşadı mı ?" Hayır Gamze bunların hiçbirini yaşamadı cünkü kitapta geçen olayların , kişilerin hepsi kurgu . Kısaca Gamze hala bekar olan en yakın arkadaşım belki o da bir gün Emre'sini bulur .

Yazarken en verimli olduğun zaman dilimi ne ?

Genelde her saat diliminde , ortamda , mekanda yazabilirim . Yeter ki yazmak isteyeyim .

Kitaplarındaki çiftler birer şarkı olsa hangisi olurdu ?

Reisin Sevdası Asya ve Alparslan :  Fikret kızılok / Gönül

Dağ Başında Aşk Emre ve Gamze :  Can Oflaz / Fikrimin ince gülü

Nöbet Başında Aşk Mihrem ve Semih :  Zara / Burası Adıyaman

Ayrılıģın Hediyesi :  Teoman / 3 kalp

Sadece Oyun :  Mithat Can Özer / Ateş Böceģi

Kız İsteme Merasimi ;Sezen Aksu/ Şanıma inanma

Aşk Yalanı Sever; Kenan Doğulu / kandırdım

Modern Zaman Prensesi ; Sancak/ Gün olur beni unutursun

Son olarak söylemek istediģin bir şey var mı ?

Bu keyifli röportaj icin teşekkür ederim . Okuyucularıma ise her zaman ki gibi🧡 gönderiyorum . Seviliyorsunuz ..

Ben teşekkür ederim .

Yazardan şarkıları alma sebebim ilerleyen zamanlarda bazı kitaplara edit yapacak olmam

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yazardan şarkıları alma sebebim ilerleyen zamanlarda bazı kitaplara edit yapacak olmam . Editlere ulaşabilmek için instagram

yorumlayalim1233

hesabını takip edebilirsiniz .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 17, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yazarlar neyi nasıl yaparHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin