Kristen Stewart: Güçlü Geliyor
Kristen Stewart'ın vücudu size milyonlarca hikaye anlatabilir. Sürekli hareket halinde; konuşurken ileri-geri sallanıyor, titriyor, arkasına doğru sarkıyor, etrafına bakınıp duruyor. Tüm bunlar direncin ve hırçın bir zekanın göstergesi. Ergenlik çağındaki kaçak bir striptizciyi canlandırdığı son filmi Welcome to the Rileys'in yönetmeni Jake Scott, "Onun için her zaman kullandığım bir kelime var o da 'kurnaz'." diyor. "Tilki gibi. Bir nevi hevesliliğinin kanıtı olan bu doğal hareketliliğini her zaman oyunculuğunda görebilirsiniz."
Yaşlanma konusunda:
"Yakın bir zamanda göz kremi kullanmaya başladım, böyle şeyler hakkında endişelenmezdim ama son zamanlarda cildimin değiştiğini fark ettim."
Yeterince uyuma konusunda:
"Normal bir şekilde yeterince uyumaya, su içmeye ve sağlıklı beslenmeye çalışıyorum. 10 saat uyuyabilirim fakat 8 saati yeterli buluyorum. Ama Yolda'yı çekerken uykusuz bir şekilde çok değerli deneyimler yaşadım. Uyuyamadığımız zamanlar vardı ama gayet iyi ve yaratıcıydık. Herkes harika görünüyordu."
Rolleri için görünüşünü değiştirmesi konusunda:
"Eğer rol alacağım işi gerçekten sevdiysem her şeye açığım. Bilirsin işte saç bir şekilde uzar
- iyi bir tecrübe yaşamakla karşılaştırıldığında buna tamamen değiyor, ne de olsa uzaması o kadar da uzun sürmüyor. Sarışın oldum, esmer oldum, kızılımsı saçlarım vardı; aynı zamanda hem kısa hem de uzun saçım oldu. Hepsini denedim yani."Günlük stili konusunda:
"Doğal görünmeye çalışıyorum ama bu durum sadece kolay bir seçim olmasından kaynaklanmıyor. Ben Güney Kaliforniya’danım - Los Angeles’ta doğdum, büyüdüm ve biz burada rahat giyiniriz. Londra’ya ya da New York’a gittiğimde çok şık ortamlarda bulunduğumdan kendimi tıpkı bir yabancı gibi hissediyorum."
"Annem tam bir Güney Kaliforniya kadını – ‘Bayan Kot ve Tişört’ lakabımı ona borçluyum. Bazen insanlara bakıyorsunuz; hepsi jilet gibi giyiniyorlar ve sonra bir de annelerine bakıyorsunuz onlar da öyle olmaya çalışıyorlar. Annem, 'Bunu dert etmeye değmez; makyaj çok yapay bir şey, insan neden kendi gibi görünmek istemesin ki?' diyen biri."
Güzellik tavsiyesi:"Zoolander filminden tavsiye alın. (Filmdeki, 'Islaklığın özü nemdir ve nem de güzelliğin kaynağıdır' repliğine gönderme yapıyor) Nem güzelliğin anahtarıdır."
Güzellik ikonu:
"Chloe Sevingy inanılmaz cool biri. Makyajsızken bile iyi görünüyor, ama özel bir gece için yeni bir şey denediğinde gerçekten işe yarıyor."
Favori kokuları:
"Yemek yapmayı gerçekten çok seviyorum – taze otların kokularına bayılıyorum. Hamur işi yapmayı sevmiyorum, o işin belli bir kimyası var ve ben onunla uğraşmaktan hoşlanmıyorum. Amerikan usulü ev yemekleri yapmayı seviyorum – ama tabii ki daha hafif ve sağlıklı yemekler de yapıyorum. Sanırım favori kokum gardenya."
Bir erkek nasıl kokmalı:
"Tıraş losyonu kokusunu hiç sevmiyorum. Bir erkeğin saçına kullandığı herhangi bir ürün gibi kokması bile beni rahatsız ediyor."
Ruj
"ChapStick ya da harika bir kırmızı ruj – Mac gerçekten bu işte çok iyi, Mac Red adeta kendine özgü bir renk – kullanmadığım takdirde genellikle doğal renkteki rujları tercih ediyorum."