Bayaaaa uzun süredir buraya bölüm atmıyordum ve birden bölüm atasım geldi.
Geçen bölümde dizilerle ilgili soru cevap ya da anket yaparım demiştim ve şimdi elite dizisi için bir soru cevap yapıcam.
Şıklı olucak ve bu test diziyi ne kadar dikkatli izlediğinizi anlamanızı sağlayacak.
Cevaplarınızdan sonra doğru ya da yanlış diyeceğim size.
İzlemeyenler için spoiler olabilecek şeyler var baştan uyarayım.Buraya da dizideki favori karakterinizi ya da sahnenizi yazabilirsiniz.
İlk soruyla başlıyorum1.Marina'nın katili olarak ilk kim tutuklanmıştır?
•Nano
•Samuel
•Polo
•Carla2. Marina öldürülmeden hemen önce okulun yüzme havuzunda kimi bekliyordu?
•Ander
•Samuel
•Nano
•Guzman3.Samuel, abisini hapisten çıkarmak için kefaret parasını nasıl bulmuştu?
•Yemek kuryeliğinden kazandığı parayı biriktirmişti
•Ander ve Polo isimsiz bir paket ile göndermişti
•Rebeca'nın annesi, aracılık yaptığı için vermişti
•Carla, Samuel'e yardım etmek için vermişti4. Nadia, ilk sezonda birinciliğe çok yakınken neden okul birincisi olamamıştı?
•Babası sınav günü Nadia henüz sınava girmeden onu okuldan götürdüğü için
•Guzman ile sarhoş olup sınava geç kaldıkları için
•Seneye okula gidemeyeceğini düşünüp sınava çalışmadığı için
•Lu'nun şantajından korkup boş kağıt verdiği için5. Carla'nın evine gizlice girebilmesi için Nano'ya kim yardım etmişti?
•Samuel
•Polo
•Guzman
•Marina6. Cayetana'nın aslında zengin biri olmadığını ve tüm okulu kandırdığını kim, nerede herkese açıklamıştı?
•Polo-Yardım gecesinde
•Ander-Yılbaşı partisinde
•Lu-Yardım gecesinde
•Polo-Yılbaşı partisinde7. Nadia'nın okula devam edebilmesi için babasını kim ikna etmiştir?
•Guzman
•Samuel
•Nano
•Christian8. Ander ve Omar nasıl tanışmıştı?
•Bir tanışma uygulaması sayesinde
•Ortak arkadaşları Christian sayesinde
•Omar'ın Nadia'nın okuluna ziyaretinde
•Bir doğum günü partisindeBuraya da üç kişi etiketleyin lütfen.
Böyle dizi soru cevaplarına devam mı edeyim yoksa eski anket tarzından mı devam edeyim.
🤍