1

22 1 0
                                    

Role-Play oyunu yaşanmışlıkları da ele alınmıştır.

Yine uyanmış başımı ovalamıştım.
Her zamanki boktan bir güne uyanmıştım. Gözlerimi kapatıp derin nefes aldım ve nefret ettiğim sesin kulaklarımda yankılanmasını dinledim.

Anne: Sky! Uyanmadın mı hala! ancak uyu bıktım senden ya seni doğuracağıma taş doğursaydım daha iyiydi!

Sinirimi dizginleştirmeye çalışıp birşey demeden aynanın karşısına girdim. her zamanki gibi gözlerimin altı morlaşmış saçlarım dağınık dudaklarım soluktu. Odadan çıkıp evdeki kadının sesini takmadan rutin işlerimi yapmış ve zorla onun dediği işleri yapmaya başlamıştım. Telefonuma göz atmak için elimde aldığımda WhatsApp Durumlar kısmında onu gördüm.

Gözlerimi kırpıştırıp tekrar tekrar hikayelere baktım.

Yalan?

Hayatta en nefret ettiğim şeydi ve bunu o da biliyordu. Gördüğümle ağzımdan bir 'hah' çıkmıştı. Bana ilişki istemediğini söyleyen eski sevgilim Tuğçe güldürmüştü. Gülsemde sinirlenmiştim o gün sevgilisiyle 1.ayıymış ama biz ayrılalı 1 ay bile olmamıştı. Sözde deli gibi aşık olanın aşkına bakın siz :D

Sosyal medyada onu stalklayıp sevgilisininde kim olduğunu öğrenmiştim. Derin nefes aldım.
"Ne de olsa Tuğçe'yi taşıyamıyacak. Ona ağır gelecek."

Sessiz kalmış ve o günü öyle atlatmıştım. öğrenmemin 2 gün sonrasında durumunu görmüş ayrıldığını öğrenmiştim. şaşırmamıştım aslında ama bu kadar kısa sürede beklemiyordum. Meraklandığım için gidip Ocean denen kişiye yazdım.

@theskyben: Selam.

@oceaneyes: Selam.

@theskyben: Nasılsın?

@oceaneyes: Sevgilimle ayrıldım,nasılım bilmiyorum.

@theskyben: Neden ki yakın gözüküyordunuz?

@oceaneyes:
Peki...herkesten şüphe duyardı
bana aşıktır falan diye. beni
olduğum gibi kabul etmedi.
fazla çok fazla kıskançtı bir
siniri var, benden birşeyler
gizlerdi ilişkimizde kavga vb
şeyler olduğunda herkese
söylerdi. özel olsun olmasın
hesabımın şifresini verdim.
kendi kafasına göre birilerini
engeller ve mesajları okurdu
herkesinkini ve şunu geçte olsa
anladım hiç uyuşmuyoruz.

@theskyben: Hmm bu baya kötüymüş en iyi kararı vermişsin.

Biliyordum.. Onun için üzüldüm. İyi birine benziyor ve Tuğçe gibi bir psikopatın ona bunu yaşatmasını istemezdim. Derin nefes aldım ve yazdığı mesaja döndüm.

@oceaneyes: Bence de öyle. Rahatladım.

@theskyben: Rp yapmaya ne dersin? 

@oceaneyes: Olur neden olmasın?

@theskyben: O zaman konum at gelip seni alayım hm?

@oceaneyes: Tamamdır atıyorum. *Konum*

Görüldü.

Onunla hep Rp yaptık. yaptıkça samimiyeti ve tatlılığı içimi ısıtmıştı. ona yalan söylemek istemiyordum bu yüzden ona tüm her şeyi söyleyecektim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 19, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

skyline / gxgHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin