ÜÇ KELİME AŞK

280 6 0
                                    

Aşk nedir sizce, değil midir ki sen, sevdiğinin seni bir kere seveceğini sanmadığın halde, karşındakini göz göre göre sevmek ona ölümüne bağlanmak. Aşk insana her şeyi yaptırır en çokta sen ortaya canını koyarsın ya, işte o an aşkın ölümsüz olur. Aşk üç kelimeden başka bir şey değildir aslında aşk; fedakârlık, kumar ve sevgiden başka bir şey değildir. Aşk bir kumardır çünkü sen ortaya hayatını koyarsın sevgiline bahis oynarsın, seversin hiç olmadığı kadar uzakta olsa bile sevdiğine dokunmadan seversin, çünkü o senin kalbine dokunmuştur en baştan, hayatını kalbine yatırmışsındır o an, artık sen tam anlamıyla aşıksın, belki bu kumarda kaybedeceksin, sevdiğin sana asla yapamayız diyecek sen diyeceksin ki sadece tamam, ama kalbin o an kandırıldı sen bırakmayacaktın ki asla, sadece onu mutlu etmek için tamam dedin yoksa sen hala daha seveceksin. İsterse sevdiğini kara toprağa ver, sen yine de seveceksin çünkü sen aşıksın arkadaş. Aşk öyle sevgili öldü aşk bitti değildir, aşk asıl anlamını sevdiğin ölsün onu ahirette dahi sevmektir çünkü aşk kalbine temenni kazınmıştır söküp atmak imkânsızdır. Benim için aşk fedakârlıktır sen o kadar aşık olmuşsundur ki sevdiğin sana benim için öl dese, koşa koşa gidip öleceksin, fakat sen o kadar sevmişsindir ki sana bakarak seninle ben, kedinin fareyle oynadığı gibi oynadım dese sen yine de seversin, Ama içine bir acı düşer sen zaten aşk acısı çekerken birde sevdiğine ulaşamamanın getirdiği o acı vardır ya sen bu acıyla beraber sanki yaşayan bir ölüye dönersin, aşk öyle kolay fedakarlıklarla büyümez, öyle bir kazımalısın ki kalbine, desinler ki sana işte bu sevdiği için her şeyini verdi, ölümsüz olmak istersen aşkta sevdiğin için canını kolay satarsın aşıksın çünkü sen ama ne olursa olsun sen mutlu olursun çünkü senin amacın sevdiğini mutlu etmek değil midir ki sevdiğin yaşadığını biliyorsun bundan daha iyi haber mi var senin için. Bazen o kadar fedakâr olursun ki maksadın sevdiğini mutlu etmek olduğu için her şeyi yaparsın sen bunu göremeyecek olsan bile. İşte arkadaş sen aşık olmuşsundur.

            

ÜÇ KELİME AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin