2~

485 21 24
                                    

Brick'in gözünden
HIM: Cevabım?
Bubbles: Ben özledim(uzaktan bağırarak)
HIM: Tatlı kız..
Buttetcup: Defo-
Blossom: Kes sesini Buttercup! Ummm sizin burda ne işiniz var?(telefon şakası bölümğnde kibar davrandığı için böyle yazacağım)
HIM: Çocuklarımı bırakmaya geldim.
Buttercup: Ne!??
Boomer: Lütfen artık git!!!(o da uzaktan -^-)
O nasıl bizim annemiz olabilir? Ona acayip bir kin duyuyorum. O çok- çok uyuz biri.
Ama anlamadığım şey Boomer, Butch ve ben kızlarla konuşmaya çalışınca demediği laf kalmıyor, ama Blaze ve Biss çok yakın ona hiç kızmıyor. Blizt'e kızmamasını anlayabiliyorum ne de olsa onlar(Bunny ve Blizt) 15 yaşındalar..
Buttercup: Şimdi seni istediğim kadar dövebilirim seni ahmak!
Butch: A-Ama! Hayır 77 çektin eminim!
Blossom: Sana kitap vereyim mi?
Brick: Hm?
Blossom: Kitap vereyim mi, diyorum.
Brick: 190 kelimeden fazlaysa kalsın.
Blossom: Yani 3 sayfa mı? Beynini çalıştırır diye düşünmüştüm. Bencede kalsın. dedi ve Bunny'nin yanına doğru ilerledi. Acaba hatırlıyormu..
  
    (Bunny ve Blizt'e 15 demiştim, yani Ppg ve Rrb 19 yaşında, sadece Bubbles 18. Ve Blisstina'yla Blaze de onlardan büyük oldukları için 23 yaşındalsr, fazla büyütmek istemedim o yüzden böyle)

Neden burdaki kızlar bana bir tuhaf bakıyor?
Brick: Butch..
Butch: Hm?
Brick: Burdaki kızlar bana bir tuhaf bakıyor?
Butch: Dostum bu tuhaf falan değil sadece umm- şapkanı kontrol et.
Ne? Kafamda kurdele ne geziyor!? O kurdele- uhg! Pembeli! Çalıların arasından nasıl sırıtıyor aptal!
Yanıma geldi ve kyrdeleyi alıp şapkamı verdi Bunny arkadan gülmemek için kendini zorluyordu. Ugh!
İki dakika sonra Boomer geldi yanakları kıpkırmızı olmuştu. Aynı şekilde mavili Puff'ında. Yoksa- hayır. Eve- hayır hayır hayır!

๑🌾Yaz Kampı🌾๑ PPGxRRBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin