Davno me jedna prijateljica pitala zašto baš karate ? A odgovorila sam joj,da je to sport koji se zavoli na prvu.Odabrala sam ga zato što sam ga pratila od malih nogu i imala sam želju da se bavim time.Na te moje riječi je ostala bez teksta.
......I ne tako dugo,možda jedno par dana stizem na trening.Stojimo u vrsti,ponosno.Sa kimonom na sebi i sa grbom vječito na srcu.Svi znamo da se bliži takmičenje,a ovo su naše posljednje pripreme.
...-Nakon 3 dana-
6.30h je ustajem,umivam se i sjedam da jedem.Nakon jela sam se spremila i sa roditeljima krenula u Konjic.Tu nam se održava takmičenje.Kada smo stigli javili smo se trenerici i otišli prošetati i obići stari dio grada.
....
Stigli smo u dvoranu,nakon duge šetnje, te smo se smjestili na tribine.Sjedili smo jako dugo.Moje prijatelje sam podržavala i gledala....
15.00h
Prozivaju me na borilište .U kategoriji nas je 5.Sto znaci da moram pobijediti 4 meča,jer sam drugi slobodna.Oblacim opremu,vezem pojas.Stajem ponosno,jer znam da neću nikog iznevjeriti.Pozdravljam se sa protivnicom i meč kreće.
Krećem u napad,srce lupa nenormalno.Napadam protivnicu...i događa se greška.Greška koju nisam smjela dopustiti.Dobijam kaznu od sudije.Meč se nastavlja.Napadale smo se k'o lude.Ona,ja,ona,ja.Izvodim nožni udarac i osvajam 3 poena.
...Bilo mi je lakše jer sam znala da sam u prednosti,ali nešto mi je kvarilo tu lijepu misao,a to je pomisao da moram tu razliku sačuvati.Ne smijem joj dopustiti da izjednači.Srce mi još luđe počne kucati.
Mozak mi kaže da napadam,a srce mi kaže da se smirim i fokusiram.Udahnem i ...
Do kraja je ostalo još 10 sekundi.Vodim je po borilištu.Izbjegavam vješto njene napade,blokiram.Napadam.
Sudija zaustavlja meč i svira pobjedu za mene.Izlazim sa borilišta,uzimam vodu.Pijem i presvlacim opremu za slijedeće mečeve.
...
Odradila sam još tri meča.Stajem na postolje.Dobijam nešto sto je trajno,medalju i uspjeh koji ostaje.Cestitam protivnicama.Uzimam torbu i idem se presvući....
Nakon sto sam sve završila,odem da se pozdravim sa trenericom i izađem ispred dvorane.Sjedam u auto i odlazim kući.KRAJ ❤🖇