-Ka-san..-sietett a vörös hajú lány, az édesanyjához.-Ka-san!!
-Igen?-nézett le az ezüstös szemű nő a gyermekére.
-Nézd.
A nő a virág hajkoronára pillantott, majd elmosolyodva nézett lányára.
-Nagyon szép, kincsem. Mutasd meg a papának is..
-Hai.-lelkesedett a lány, majd a szobába rohanva, apjához ment.-Papa!
-Igen, csillagom?-nézett le lányára a papírok közül a vörös hajú férfi.
-Nézd mit készítettem!
-Nagyon szép, csillagom. Ügyes vagy.-fúrta smaragd zöld íriszeit, lánya ezüstösen csillogó szemeibe.
A lány elmosolyodva tette az apja fejére a virág fűzért, majd felült a férfi ölébe.
-Segítek.
-Rendben. Akkor ha szólok, tedd oda a papírt és vegyél egyett onnan.-mutatta a helyeket, mire a lány csak bólintott egyet.
-Hai.
Az apa és a kislánya neki láttak elvégezni a papír munkát, egészen, ameddig egy furcsa zajra nem lettek figyelmesek.
-Maradj a csapóajtó alatt, csillagom. És ha hallod a jelzést, szökj el, és meg se állj az alagút végéig. Ne is nézz vissza.
-De... papa...
-Fogadj szót, kis csillagom.
-Ha.. hai...-bújt el a csapóajtó alatt a kislány, hallótávolságon belül.
A szobába fegyveres emberek léptek be, majd a férfire szegezték azkat.
-Adja meg magát, tudjuk, hogy ki maga, és azt is, hogy mi!-szólalt meg az egyik férfi.
-Nem tudom mit beszélnek, de hol a nejem?
-Ó, az ezüst szemű, csinos nő?
-Mit tettek vele?
-Már elszállítottuk.
-Mi? Hova?
-Az már nem önre tartozik.
-Hogy mi?
Ekkor a kis vörös hajú egy kattanó hangot hallott meg.
-Elkaphatnak, megkínozhatnak, megölhetnek... de nem állíthatják meg a feltörést, akárhány csillaghullást lássanak is.
A lány ökölbe szorította kezecskéit, majd megfordulva, elszaladt, tudta, hogy apja sírba viszi magával azokat az embereket.
A kislány sírva zárta magamögött az alagutat, majd nyitotta ki a kijáratot.
Amint a felszínre ért, körbe pillantott. A lábai alatt a fű, meglehetősen puha volt, így tudta, hogy rendezik a helyet. Pár méterre a csapóajtótol, egy kinti kis terasz szerűséget látott meg, aminek oszlopaira fel volt folyva a növényzet, így eltakarta a bent ülőt.
A kislány oda ment, majd be kukkantott, és egy férfit látott meg, aki egy teát iszogatva ült, a fa asztal melletti, szintén fa székben.
A férfi elegánsan volt öltözve, látszott rajta, hogy egy rangos személy, még a kislányon egy egyszerű, fehér ruhácska volt, ami elütött a növényzettől, igy a ferfi lassan észre vette a kis vörös hajú lányt.
-Hát te?-nézte a kislányt a férfi, aki óvatosan húzódott jobban a növények takarásába.-Semmi baj kicsi lány. Nem bántalak... egyedül vagy?-alány csak bólintott egyet, majd lassan oda merészkedett.-Honnan jöttél..?-a férfi jobban megnézte a lányt, az igéző szemeit, majd az élénk vörös, liliom illatú haját, aminek illatát anyjátol örökölte.-Te véletlen nem Nia és Tay gyermeke vagy?-a lány most is csak bólintott.-Akkor...-a férfi szemei megakadtak a lány könnyes íriszein, majd inkább nem fejezte be a kérdését.-Gyere, mostantól velem fogsz élni.-nyújtotta kezét a lánynak, aki bizonytalanul tette apró kezét a férfi hatalmas tenyerébe.
BẠN ĐANG ĐỌC
𝔸𝕥𝕥𝕒𝕔𝕜 𝕠𝕟 𝕋𝕚𝕥𝕒𝕟 𝕰𝖗𝖊𝖓 𝖝 𝕺𝖈
FanfictionA királyi kastélyban, egy vörös hajú kislány nőlt fel, mint a király leánya. De az igazság az, hogy a lány szülei meghaltak, mikor még 5 éves volt. A titánok támadását is csak a kastély falai közül láthatta. Viszont évekkel később, egy ismeretlen ha...