Marinette Adrian'nın sesini duyar duymaz başından kaynar sular dökülmüş gibi hisseder.Ne kadar onun iç sesi 'duysa birşey olmaz' diye bağırsa da ona olan duyguları hala tam olarak bitmiş değildi.Yani bunun sonucunda duymuş olmaması için dua etti.
Adrian:Selam....ne-
Mari:KONUŞTUKLARIMIZI DUYDUN MU?!*birden bağırarak*
Adrian:Ee ben de ne konuştuğunuzu soracaktım.Fakat kötü birşey mi bana söylemek istemiyor musunuz?
Mari:Hayır hayır.Yani kız sohbetleri işte hiçbir erkeğe söylemek istemeyiz...Adrian hafif gülümseyerek,başı ile onaylayıp ordan ayrıldı.Marinette içinden büyük bir Oh çekti.Çok rahatlamıştı.Aslında sadece Adrian için değil hiçkimsenin bu konuşmayı duymasını isteyeceğini sanmıyordu.
Mari bütün hafta sonunu boş geçirdi.Haftanın ilk günü okula gideceği için hiç memnun değildi.Hayatındaki ilişki meselelerini düşünmekten bıkmıştı herşeyi kesinleştirmek isitiyordu fakat yapamıyordu.Okul çıkışında birşeyleri kesinleştireceğinden emindi.Fakat okulda iken neler yaşayacak bilmiyor ve korkuyordu.Korkmasının nedeni birşey yaşayıp kararını her türlü değiştirebilme ihtimali olduğu içindi...
Fakat hiç düşünmediği birşey daha vardı.Bir kişinin daha ondan hoşlandığını kesin biliyordu....Kara kedi.Ama onu hesaba katacak mıydı,Kara Kedi onu gerçek hayatta hiç görmemişti.Onu hesaba katmak istemiyordu.En azından bir şeyi kararlaştırmıştı.
Alya okul çıkışında:Bu hafta sizinle plan yapamayacağım:( Kardeşlerim hasta:(Diğer kızlar da durumu onaylamıştı.Mari'nin aklından tamamen çıkmıştı planları.Ama bir yandan da rahatlamıştı.Fakat bu rahatlık sadece okul çıkışına kadar sürmüştü.
Okuldan çıkar çıkmaz önünde birini bekliyor gibi duran Adrian'ı gördü.Ama kendisini beklemediğinden adı gibi emindi.
Adrian:Marinette!Ben de seni bekliyordum konuşabilir miyiz?
Mari:Evet?
Adrian:Gel parka kadar yürüyelim orada konuşalım.Parka kadar yürüdüler fakat Mari'nin içi içini yiyordu.Ne diyeceğini merak ediyordu.'Belki bir aşk itirafı,belki bir çıkma teklifi' diye hayal ediyordu.Beyni bunları düşünmekten rahatsız değildi ama kalbi rahatsız olmuş gibi hissediyordu...
Marinette:Ne diyecektin Adrian?
Adrian:Şey seni kullanıyormuş gibi gözükmek istemem..fakat senden birşey isteyeceğim.Kagami ile bir şeyler planlamak istiyorum ama bunu ne planlayabiliyorun ne de ona söyleyebiliyorum...Yardım eder misin?Marinette bir süre öylece durdu ve aklından bin bir türlü şey geçirdi.'Bir insan hiç mi düşünceli olmaz,hiç mi anlamaz.İşte bu imkansız.Yeter artık!' diye düşünüyordu.Artık bıkmıştı.Ona birden içini döküp sövmek isitiyordu.
İşte birden Mari'nin ağzından bunlar çıktı:Adrian gerçekten yeter daha kendimi hayatım ile bir düzene sokmuş değilim.Kötü hissediyorum.Ana sen gelip bana senin ilişki sorunlarını çözmemi isitiyorsun.Senin sandığın gibi,birine 'arkadaş,sevgili,akraba' gibi terimler takmak bazen tek taraflı olmuyor.Kendi ilişkilerinle kendin ilgilenmelisin!Ve işte Mari bunları söyledikten sonra oradan saniyesinde ayrıldı.Ne dediğini algılayamamıştı bile...Şuan tek mutlu olması gerektiği şeyin kekelemesen konuşması olduğunu düşünüyordu.Bunları söyleyip içini döktüğü için mutluydu fakat içini döktüğü kişiyi yanlış seçmişti.
Eve gider gitmez ağlamaya başlamıştı.Şuan tek istediği onun yanında olabilecek biriydi...
2 saat geçmişti uyuya kaldığını fark etti.Telefonuna uzandı.Eline aldığında 5 dakika önce Luka'dan gelen bir mesaj gördü.
Mesajda:Merhaba Marinette.senin oralardayım.Uğramak istiyorum.Şuan yoldayım:)
Mari şaşırmıştı.Buraya sormadan geliyordu.Fakat nedenini merak etmiyordu ve sadece onun çabuk gelmesi için dua ediyordu.Birden Luka'nın bisikletinin sesini duydu.Marinette sanki bir iş toplantısına yetişecekmişcesine kapıya kadar koştu.Çıkar çıkmaz karşısında Luka'nın bisikleti ayakta tutmaya çalıştığını gördü.Mari etrafında hiçbir şey görmüyordu.Tek gördüğü Luka ve istediği sevgiydi.Birden durdu Luka'nın gözlerinin içine bakmaya başladı.Ve birden koşarak ona sıkıca sarıldı....
Yazar;
Evet arkadaşlar bu şekilde bir bölüm yapabildim.Artık haftada 2-3 bölüm değil 1 bölüm yayımlayacağım.Çünkü sınav senem.Umarım anlayışla karşılarsınız ehehe.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[]♡TEK SEÇİM HAKKI☆[]
RomanceBir genç kızın kahramanlık hayatı dışında yaşadıkları.... 🎶Lukanette or Adrinette🐞🐱