tanışma

26 0 0
                                    

Bugün okulun ilk günüydü ve ben yeni okula gidiyodum.Annem ve babam doktor olduğu için her iki veya üç yılda bir taşınırdık ama bu sefer önceki okuluma ve arkaşlarıma alışmadığım için ayrılmam kolay oldu.okul işlemlerini bikaç gün önce hallettiğimiz için bugün okulda derslere giricektim.off çok sıkıcı.annemin"kızım hadi ama geç kalcaksın ilk günden" diye bağırmasıyla hazırlanıp aşağıya indim."anne bugün kendi arabamla gitsem olurmu" evet kendi arabam var.maddi durumumuz iyi olduğu için özel okula gidiyodum. "Olur kızım ama dikkat et daha ehliyetini almaya 1 senen var" ahaa yine başlıyoruz "tamam anne ben çıktım"diyip resmen evden kaçtım. Arabam üstü açık bi araba olduğu için dikkat çekiyodu. Okula geldiğimde her zamanki gibi bütün gözler bendeydi. Bana bakanların hepsıne dönün lan önünüze bakışı attım.evet öyle bakışlar atabiliyorum. Okula girdikten sonra müdürün odasını ararken arkadan bi çocuk "pardon sen Berna olmalısın. Müdürün odayı koridorun sonunda sağda"dedi. Arkamı dönüp çocuğa baktığımda benden bi cevap beklediğini anlayım. "Teşekkürler"diye kestirip attım.Müdürün odasının önüne gelince derin bi nefes alıp kapıyı açtım."merhaba ben Berna Demir yeni geldim.kayıt işlemlerini yapmıştık ama sınıfımı bilmiyorum"dedim. Müdür ilk bana sonrada önündeki listeye bakıp gülümsedi ve "merhaba bende kahraman. Evet kayit işlemlerin tamam gel sınıfını gösterelim sana"kapıyı açıp geçmemi bekledi geçtim 11/d sınıfının önüne gelince durduk.kapıyı tıklayıp içeri girdiğimizde bütün gözler her zamanki gibi bendeydi.bıktım ama ya. Müdür sonunda konuşmaya başladı "hocam bu berna demir size bahsetmiştim . Bu sınıfta okuyo artık.Berna geç otur boş bi yere kızım. Sizede iyi dersler hocam" diyim sınıftan çıktı. Bi tek boş yer vardı orasıda ohaa yuhhh off çok taşş berna azını kapat berna rezil oldun berna sus berna git otur berna oo iç ses sen buralardamıydın yaa. Hem benim ağzım açık değil bi kere sen kendine bak. Ayna getirde bakam. "Berna otur bakalım boş bi yere" hocanın sesiyle kendime geldim ve meteorun yanına oturdum. Sınıftaki kızlar bana öyle bi bakıyoki biraz daha bakarlarsa gidip camdan atlıcam. Bütün ders boyunca adını cemre olduğunu öğrendiğim bi kız dersı kaynatmaya çalıştı vee sonunda zil çaldı. Cemre yanıma gelip " berna istersen okulu gezdirebilirim sana "dedi "çok güzel olur teşekkürler" ders başlıyasıya kadar bütün okulu gezdik. Cemreden öğrendiğime göre meteorun gerçek adı emreymiş. Ve okulun en popüleriymiş. Şuana kadr birkaç kişiyle çıkmış ama şuan kimaeyle çıkmıyomuş. Yani bi şansım var demektir. Yani fiziğim iyi gözlerim yeşil saçlarım kumral buda bi şans. "Berna kızım oku bakalım 36. Sayfayı" hocanın sesiyle dünyaya döndüm. Sesim çok güzeldi. Okumaya başladım. Bittince birden herkes alkışlamaya başladı. Anlamamıştım ama teneffüste Cemreden öğrenirdim. Son derse girmiştik. Cemre teneffüste sesimin güzel olduğu için alkışladığını emrenin alkışlamamasın üzülmememi felan söyledi. Evet emre alkışlamamıştı. Of sinir oldum. Çıkışta Cemreyle beraber okuldan çıkarken emre ve arkadaşları bize bakıyolardı. Oha bi dakka bi dakka şuan emre bu tarafamı geliyo benmi yanlış görüyom."Cemre şuan emre buaraya doğrumu geliyo benmi yanlış görüyürum" "ayy yok artık berna valla buraya doğru geliyo hadi ben gittim"diyip ben daha nereye diye soramadan yanımdan uzaklaştı. Bende hiçbişey olmamış gibi arabama dopru yürüdüm. Arkadan daha önce duymadığım bi ses"berna "diye bağırınca arkamı döndümki dönmez olaydım emre bana doğru geliyodu."efendim"dedim kısaca."numaranı verirmisin"yavaş gel lan töbe töbe ya salak berna versene numaranı olmaz ilk naz yapmam lazım "niye?" "Ya sen ver" "töbe töbe lan niye diye sordum gıtmısın. Lan berna ulan berna salak çocuğa gıt dedin mal kes iç ses kes "hımm sert kız sevdim"aha çocuk yavşıyo "lan bana bak al o sert kızıda git yoksa döverim seni" aha kime güveniyon diceksiniz.övünmek gibi olsun ben dövüşçüyüm box ,karate ,taekwondo hepsi var bende. "Aha ahaha gel döv bakalım"aha şimdi siktim belanı.çantamı kenara koyup kulağına yaklaştım ve "çok yanlış yaptın oğlum "diyim yumruğu yüzüne geçirdim.lan lan düşüyodu lan.eyvah sinirlendi tövbe Yarabbim çon tövbe anam bu sinirlenincede çok karizmatik gözüküyo ya lan."bana bak kızım kızsın diye bişey yapmıyom ama kaşınma sinirlenmeye başlıyom" "kaşınırsam nolur kaşırmısın hadi kaşıda bak ben napıyom" aha yaklaşıyo .şimdi fark ediyomda bütün okul bizi izliyo.lan üstüme geliyo lan bu töbe yarabbim çok töbe gerizekalı altınamı gelcekti mal aha geldi tam tokat atıyodu ki elini tutup çevirdim.oha bütün okul oo lamaya başladı.aha emre kızardı.nedenmi çünkğ ben hala çocuğun bilegini çeviriyom. Bileğini bırakıp ani bir haraketle cebinden telefonu alıp orda olduğunu nerden biliyodun diye sormayın telefon kocaman. Kendi numaramı eklıyıp "al bakalım yerse ararsın." Diyip çantamıda alıp gittim.arabaya binince herkesin azı açık bi bana bi emreye baktığını gördüm ve sırıttım. Eve geldidimde annemler evde değildi her zamanki gibi. Birden yerimden sıçradım neden çünkü telefon titriyo. Telefonu elime aldım. Yabancı numaraydı."efendim" ses gelmedi."ulan senin kim olduğunu öğrenirsem ağzına sıçarım kimsin.

Aşkın AnlamıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin