"Ben emre"lan ohaa emre hasiktir şimdi sıçtım. "Ne oldu" "yerse ararsın demiştin ya yiyo işte sen yiyosa telefonu yüzüme kapatsana" aha yine beni gaza getiriyo. Sen bilirsin "zevkle " diyip telefonu yüzün3 kapattım. iyi bok yedin ulan iç ses en olmadık yerlerde konuşup durma.aha yine arıyo götü yiyen pikaçu evet böyle kaydettim. "Yine ne var " "yiyosa evinin adresini ver" bak yaaa aklı sıra ev adresimi öğrencek. Pışıkk olfu canım başka sen şimdi görürsün "yaz lan .... mahalle ..... sokak .... apartman .... kat ... daire oldumuu."diyip yüzüne kapattım. Başka bi yeri verdim zannediyosanız yanılıyosunuz. Evet kendi evimizin adresi hu huu nerden gelio bu cesaret dicksiniz. Ulan bn eski okulumda her gün olay cıkaran insanım egoist puşt tanmı korkucam ahahah gulıyım bağri. Aha kapı çalıyo geldimiki 'ulan pust sensen degerline tekme atmazsam bnde berna deyilim' die soylene soylene kapıya kadar gittim. Açtım "aa bizde sizi bekliyoduk bay egoist puşt" "sensin lan egoist puşt" "de bi siktir lo. Sole niye geldin??" "Ben şey die geldim... şey. .he mütevazı havan siktiğimin okulundakilere geçebilir ama bnm için sadece egoist bayan olursun. " "cokta umrumdaydı egoist puşt . He bide bunu yapmazsam içimde kalır." Diyip değerlisine tekmeyi geçirdim sjjsjsj. "Ananı siki..." "ne dedin ne dedin" " dedimki bu yaptığın yanına kalmaz egoist bayan " "he canım he" diyip kapıyı kapatıyodumki ayagını koyup açtı ve içeri girdi" noluyoruz " "ee yanına kalmaz demiştim" diyip ustume gelmeye basladı e bende refleks olarak geri gittim. "Napıyon lan" hiç bişey demedin ustume gelmeye devam etti. Hassi... artık gidick yrm kalmafı. Hay bn bole işin içine... dibime kdr glip saçımı kulağımın arkasına attı "hmm çok guzel kokuyosun" "...." "nne oldu sustun" "bırak beni" "ahh cnm daha yni baslıyoruz"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Anlamı
Humorsanki bir kıpırtı var içimde hani olur ya bi coşku bi öz güven sanki bir kıpırtı var içimde hani olur ya bi kuş gibi bi yunus gibi sanki bir kıpırtı var içimde seviyo seviliyo gibi.