* Capitolul 11 - Venirea *

239 8 0
                                    

*Prespectiva Oliviei*

Ajung în fata casei și văd mașină.. unchiului?! Adica mătușii Cristina! Ea e aici?! Abia aștept sa o văd! Dar.. E cam ciudat acum ca am aflat ca e femeie...

Deschid usa și.. da.. e aici.. o îmbrățișa pe mamă. Matusa îmi e ca o mama și matusa Cristina ca un tata când credeam ca e băiat.. Deci practic acum am 2 mame..

Nu știu dacă știți dar mama și tata au murit cand aveam 2 ani intr-un accident.. Da.. Eram foarte mica.. Am suferit mult.. Dar Alexa a avut grija de mine.. Și îmi e ca o mama

Mama Antoniei, mama mea și Alexa sunt surori. Doar ca Alexa și mama Oliviei nu se înțeleg bine.. Și nu știu de ce..

Ce sa fac? Sa plec în camera mea sau rămân aici..?

Cristiana: - Olivia!! Doamne ce dor mi-a fost de tine!

A vrut sa mă imbratiseze dar m-am dat 2 pași înapoi..

Cristiana: - Olivia..? Ce s-a intanplat cu tine..? Nu mai vi sa-ti imbratisezi unchiul..?

De ce e așa de ciudata situația..? Ce sa fac?!

O iau în brate și încep sa plâng..

Cristiana: - Olivia..? De când plangi tu? Te știam o fata puternica! Chiar așa dor ti-a fost de mine?

Olivia: - De ce m-ați mintit? De ce mi-ați ascuns un adevăr atât de important? De ce nu mi-ați spus pana acum ca tu ești defapt femeie și nu barbat?

Cristiana: - Poftim..? A aflat? O întreabă Cristiana pe Alexa

Și ea îi face semn ca da

Cristiana: - Scumpo.. Ne pare rău că nu ti-am zis. Vroiam sa-ți zicem exact în ziua când Antoniei ti-a marturisit ca îi plac fetele. Dar după ce am văzut cum ai reactionat.. Ne-am răzgândit.. Ne era trama ca nu vei mai vorbii cu noi.. Imi esti ca o fiica și nu vreau sa te pierd..

Olivia: - Înțeleg.. Acum v-am iertat dar va rog sa nu-mi mai ascundeți nimic.. Promiteți?

Alexa & Cristiana: Promitem..

Olivia: - Ai venit intr-un moment nepotrivit matusa.. Eu voi pleca

Cristiana: - Cum adică vei pleca?

Olivia: - Mă mut în Paris. La un alt liceu..

Cristiana: - POFTIM?! Mie de ce nu mi-a spus nimeni asta? De ce pleci în Paris? De ce nu ramai în liceul asta?

Olivia: - A explodat o bomba în liceu și-

Cristiana: - O BOMBA?! O DOAMNE! ESTI BINE OLIVIA?! AI PATIT CEVA?

Olivia: - Matusa calmeaza-te. Nu era nimeni în liceu când a explodat. Sunt bine

Cristiana: - Phiu.. Ce bine ca esti bine!

Olivia: - Iar profesoarele au decis ca vom merge sa învățăm in Paris. E cel mai bun liceu. Au cei mai buni profesori

Cristiana: - Si cand plecați..?

Olivia: - Mâine noapte..

Cristiana: - Așa de rapid..? Nu e timp de loc sa petrec timp cu tine..

Olivia: - ... Ma duc sa-mi fac bagajele..

Am urcat sus și am început sa-mi pun hainele în bagaj și alte chestii care aveam nevoie..

Poate îmi găsesc un baiat acolo.. Cine știe? 😊

Dar e clar ca îmi va fi dor de Alexa și Cristiana..

Ti-am scris din greseala | Girl×GirlUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum