Wie is mijn vader??

31 1 5
                                    

*jug begint helemaal te flippen*

2 minuten later*

*Fp komt binnen gerend om jullie te feliciteren*

"Jug, mads?" Roept FP jug hoort dit en rent uit de toilettes "pap, help maddie heeft een zm poging gedaan ik weet niet wat te doen!!!" Roept jug in paniek "wat! bel de ambulance en ik zorg voor haar!"

EVEN later*

"Je mag haar zien" zegt de dokter

* FP rent naar je toe en fluisterd dit in je oor "hey mads ik weet niet wat er gebeurd is maar het spijt me ik dacht verkeerd over jug, ik hou van je blijf alsjeblieft bij me!!!" *je opent je ogen en kijkt FP aan* * je krijgt allemaal flashbacks van jij en FP van toen je ging huilen over jug en B die samen waren* "j-jug waar...waar is hij??? Ik moet mijn excuses aanbieden aan hem PAPA...hij haat me nu. *ik begin te huilen* "mads, komaan zeg me wat er gebeurd is en ik praat tegen hem..." zei FP wanneer hij probeerde te vermijden dat je papa zei. " ok dus ik en jug hadden ruzie over het feit dat SP me kuste en jug zag het en SP zei tegen jug dat ik SP kuste en dat ik al de hele tijd lieg tegen hem en jug geloofde dat en zei dat onze vriendschap niets betekende en dat Jones en Cooper niet bij elkaar horen en dan werd hij heel kwaad en zei dat hij me haate en ik de slechtste bestie ever was en dat ik moest verdwijnen uit zijn leven..." zei ik terwijl ik super hard huilde "over dat COOPER EN JONES gedoe had hij het wel juist" zei FP stil "ok ik zal met hem prat-" zegt FP "nee we moeten elkaar gewoon even niet zien en dan lost het zichzelf wel op" zeg ik "je mag naar huis, let wel op en nu wel 1 keer per dag" zegt de dokter "ok dokter ik zal voor haar zorgen" zegt FP en hij grijpt de pilletjes uit je hand "WAT DOE JE, HOE GA JE VOOR ME ZORGEN IK WIL JUG DE EERSTE WEEK NIET MEER TEGENKOMEN!!" Roep ik "MADISON JONES, JIJ GAAT MET ME MEE IK REGEL HET WEL" roept FP terug " madison Jones?" Zeg ik "mads ik wou niet dat je er zo achterkwam maar jij bent mijn dochter..." zegt FP "m-maar dan kan ik toch niet met jug zijn..." zeg ik een beetje verdrietig "mads ik heb het laten checken jij en jug hebben niet hetzelfde DNA...kom nu gwn mee alsjeblieft negeer jug en laat mij voor mijn dochter zorgen..." zegt FP met hoop "weet jug het?" Vraag ik "Nope..."

*thuis*

Jug's POV

Ik hoor papa thuis komen dus ik ren naar hem toe en vraag of Mads ok is?
"Jug, ze is ok laat haar gewoon even met rust!" Zegt FP "NEEN, ze is mijn bestie en ik meende het niet zo..." zeg ik *maddie komt binnen* "zo z-zei je het wel..." zegt maddie "kom mads en jug ga naar je kamer en kom er vandaag niet meer uit!" Roept fp "FP, nee stop laat hem toch hij heeft hier niets mee te maken hij gaat toch binnen (je kijkt naar je horloge) 13 minuten naar POPS!" Zegt maddie "ok jug voor deze keer is het goed maar gwn omdat ik me nu zorgen maak om maddie" zegt FP

Maddie's POV

*jug gaat naar buiten en gaat naar pops* *Fp staat op en haalt fotos van toen je baby was en van FP en jou en van FP en
Mam* "hoe kan het dat ik dit niet wist..." vraag ik "omdat ik en alice alles beëindigde toen ze zwanger was van jou en Gladys was toen zwanger van jug en je mama kwam erachter en was heel boos dus ze stopte alles en later kreeg ze jou en zo ging het..." zegt FP "papa, je houd nog van mama he..." zeg ik " uh ja...eigenlijk ja" zegt FP zelfzeker "zei ook van jou ze heeft en foto van haar en jou in haar nachtkastje en dat legt ze onder haar kussen als hal slaapt..." zeg ik "echt?" Vraagt FP "ja dus go get ur gurl maar mag ik nu mijn pil pls?" Vraag ik "ah ja sorry mads. Ik breng je naar huis" zegt FP "papa ik wil hier blijven..." zeg ik "wrm wil je ni naar huis ofzo naar betty en Alice..." vraagt FP "nee papa Hal hij- hij slaagt me!" Zeg ik.

*even is het stil dan staat Fp op en verlaat de trailer ok volg hem snel*

"Pap wat doe je" vraag ik ongerust "blijf hier ik ga iemand iets geven dat hij verdient" zegt hij "nee papa pls wacht" riep ik als hij wegreed en me helemaal alleen achterlied

*later*

Jug's POV

Ik kwam thuis van pops en zie onze trailer rondom vol met glas, alle ramen opengeslagen en de deur helemaal open, ik pak men mes voor als er inbrekers waren ik kijk naar binnen en zie...

Jep opnieuw een cliffhanger maar ik werk nu direct verder ahah

Lost in their eyes!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu